پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489692 تاریخ : 1398/05/28-10:16:46
,3,
پیام تبریک رئیس هیئت سرپرستی موسسه کاسپین به میمنت عید سعید غدیر خم

پیام تبریک رئیس هیئت سرپرستی موسسه کاسپین به میمنت عید سعید غدیر خم

علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه با صدور پیامی فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلامی، سپرده گذاران گرامی و کلیه همکاران موسسه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی موسسه با صدور پیامی فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلامی، سپرده گذاران گرامی و کلیه همکاران موسسه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رئیس هیئت سرپرستی موسسه به شرح ذیل می باشد:

"الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا"
امروز دین شما را به حد کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و اسلام را به عنوان دین برای شما پسندیدم. «سوره مائده، آیه 3»

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

روز عید سعید غدیرخم، عظیم ترین اعیاد زمین و آسمان و پرشکوه ترین جلوه ولایت است. غدیر، روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل، روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی(ع) و عید عهد، پیمان و میثاق است.

ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه  به عموم مسلمین به ویژه سپرده گذاران، همکاران و خانواده گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می نمایم ما را از متمسکین واقعی ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

علی صادقی

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران