پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492316 تاریخ : 1398/07/25-15:22:15
,17,
پژوهشکده آمار نشست های تخصصی درخصوص آمار برگزار می کند

به مناسبت فرارسیدن روز آمار و برنامه ریزی:

پژوهشکده آمار نشست های تخصصی درخصوص آمار برگزار می کند

این نشست ها با حضور آقایان دکتر شباک، میر فلاح نصیری، حسین آبادی،دکتر علیپور،دکتر توفیق، دکتر شفیعی،دکتر میرزایی،دکتر عباسی،دکتر رستمی و خانم ها دکتر رضایی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز آمار ایران، به مناسبت اول آبانماه روز آمار و برنامه ریزی پژوهشکده آمار و مرکز آمار ایران و با پیام همگرایی ملی با هدف تبیین اهمیت جایگاه آمار، اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی، درک و سواد آماری اقدام به برگزاری نشست های ویژه با موضوعات آمار و توسعه و همچنین مدرن سازی نظام آماری با حضور  صاحبنظران و اندیشمندان و محققان آمار می نماید. این نشست ها  با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت نیرو، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،انجمن جمعیت شناسی ایران، انجمن آمار ایران و همچنین مرکز آمار ایران در تاریخ 28 و 29 مهرماه برگزار می شود.

این نشست ها با دو موضوع "مدرن سازی نظام آماری" و " نقش آمار در مدیریت و برنامه ریزی توسعه" برگزار می شود. در بخش اول نشست با موضوع مدرن سازی نظام آماری محورهای مورد بحث شامل "ساختار مطلوب سازمان ملی آمار در نظام آماری مدرن"، "سرشماری ثبتی مبنا، الزامات، چالش ها و افق های پیش رو"، "قانون آمار، بستری لازم برای توسعه نظام آماری" و "آموزش مبانی، مفاهیم و کاربردهای آمارهای رسمی در یک نظام آمار مدرن" بحث و بررسی می شود.

همچنین در نشست دوم با موضوع نقش آمار در مدیریت و برنامه ریزی توسعه محورهای "نقش آمار در توسعه و برنامه ریزی های اقتصادی و اجتماعی"،" نقش آمار در آمایش سرزمینی و "نقش اطلاعات مکانیدر در برنامه ریزی ملی و منطقه ای" مطالب ارزنده و مفیدی ارایه می شود.

این نشست ها با حضور آقایان دکتر شباک، میر فلاح نصیری، حسین آبادی،دکتر علیپور،دکتر توفیق، دکتر شفیعی،دکتر میرزایی،دکتر عباسی،دکتر رستمی و خانم ها دکتر رضایی برگزار می شود.

لازم به ذکر است این نشست ها از تاریخ 28 لغایت 29 مهر ماه سالجاری در سالن اجتماعات طبقه هفتم مرکز آمار ایران به مدت دو روز برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران