پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226246 تاریخ : 1395/07/12-17:48:34
,10034,
پلیس‌های افتخاری صاحب کارت و لباس متحدالشکل می‌شوند

پلیس‌های افتخاری صاحب کارت و لباس متحدالشکل می‌شوند

مدیرکل پلیس افتخاری کشور از بکارگیری و فعالیت31 هزار پلیس افتخاری در تامین نظم و امنیت خبر داد و گفت: کشف 30 تن مواد مخدر با همت این نیروها از جمله نتایج اجرای این طرح بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ "محمدرضا اکرمی" مدیرکل پلیس افتخاری کشور در جمع پلیس‌های افتخاری شهرستان های‌دامغان ، میامی و شاهرود و خانواده شهدا، ایثارگران و بازنشستگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: پلیس های افتخاری خیرین امنیت آفرین هستند و این عزیزان که با مشاغل و رتبه های علمی ،دینی و اخلاقی عالی به صورت افتخاری در تأمین نظم و امنیت مشارکت دارند تاکنون توانسته اند گام‌های بلند و موثری در راستای اهداف ناجا بردارند.

وی کشف30  تن موادمخدر با همکاری پلیس های افتخاری از زمان بکارگیری این نیروها تاکنون را از جمله نتایج همراهی موثر این افراد با ناجا عنوان کرد و گفت: پلیس افتخاری به دنبال افزایش مشارکت عمومی در جامعه است.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا ،تشکیل پلیس افتخاری را منبعث از قانون استخدامی ناجا و آئین نامه ستاد کل نیروهای مسلح دانست و افزود: طی جلسات مکرر و طرح‌های ارائه شده به زودی یک لباس متحدالشکل تهیه و همچنین کارت شناسایی واحد برای پلیس‌های افتخاری صادر خواهد شد.

سرهنگ اکرمی از حضور 31 هزار پلیس افتخاری در سطح ناجا خبر داد و گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی هدیه ای نقدی به این افراد اهدا می شود.

این مسئول انتظامی با اعلام این خبر که پلیس های افتخاری نیز همانند کارکنان ناجا می توانند در دانشگاه های علمی کاربردی پلیس ادامه تحصیل دهند گفت: با برنامه ریزی های انجام شده جهت ارتقای سطح علمی پلیس های افتخاری، این عزیزان همانند پرسنل کادر می توانند در دانشگاه­های علمی کاربردی ناجا ثبت نام و از همه خدمات و تخفیف ویژه کارکنان استفاده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران