به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس طرح ارزیابی سال 1397دستگاه های اجرایی موضوع ماده (6) قانون حمایت از مصرف کنندگان و موضوع آیین نامه اجرایی ماده (8) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با رویکرد صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع، اداره کل پست استان بوشهر برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در بین دستگاه های اجرایی استان شد.
ارزیابی دستگاه های اجرایی استان بوشهر توسط گروه بازرسی استانداری بوشهر و پس از طی مراحل گوناگون ارزیابی و بررسی تمامی بخش های مربوط به صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع انجام می شود که طی این ارزیابی ها، اداره کل پست استان بوشهر در مجموع امتیازات موفق به کسب رتبه نخست شد و مورد تقدیر کمیته صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع قرار گرفت.