پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451084 تاریخ : 1397/12/18-22:21:40
,6,
پراید هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است

در طرح فروش فوری اسفندماه سایپا

پراید هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح فروش فوری اسفندماه محصولات این شرکت، قیمت خودرو پراید فعلا هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت خودروسازی سایپا، حسین کاظمی طرقی افزود: در طرح فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا که با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها انجام می شود و امروز نیز ادامه یافته، خودروی پراید هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است.

به گفته وی، قیمت محصولات سایپا بر اساس فرمول تعیین قیمت در حاشیه بازار تعیین شده و همچنان با همان قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد.
کاظمی ادامه داد: با اجرای فروش فوری محصولات سایپا در روز شنبه، قیمت خودرو پراید در بازار 500 هزار تومان کاهش یافت.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه با اجرای طرح فروش فوری اسفندماه همزمان با افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، تلاش می‌کند بازار شب عید را متعادل کرده و قیمت محصولات خود را به‌صورت باثبات و پایدار نگه دارد.
کاظمی خاطر نشان کرد: تلاش شده با سرعت بخشیدن به عرضه خودرو و پاسخگویی به تعهدات این شرکت، واسطه‌گری و سودجویی در بازار محصولات سایپا به حداقل برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران