پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433280 تاریخ : 1397/09/20-18:00:42
,11,
پایگاه مقاومت بسیج مترو ترویج روحیه خدمت صادقانه به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهد

پایگاه مقاومت بسیج مترو ترویج روحیه خدمت صادقانه به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهد

علی امام با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود،گفت: بسیج می‌تواند در ادارات و شرکت‌های مختلف در جهت ترویج روحیه خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان تلاش کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مترو، علی امام با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود،گفت: بسیج می‌تواند در ادارات و شرکت‌های مختلف در جهت ترویج روحیه خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان تلاش کند.

علی امام در نشستی که  با عنوان هم‌ اندیشی اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن باقری در این شرکت برگزار شد، ضمن تشریح توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این نیروی قدرتمند مردمی در راستای بیرون رفت از مشکلات و مقابله با دشمنان، گفت:گسترش فرهنگ بسیج در جامعه امری بسیار ضروری و مهم است.

 وی افزود: بسیج تنها نهادی است که بدون ملاحظات سیاسی از ظرفیت‌های متعدد خود در فرهنگ سازی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی استفاده می‌کند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: بسیج نیرویی مردمی است که در آن همه اقشار جامعه برای رساندن نظام اسلامی به بهترین حالت خود و تحقق اهداف تعیین شده، تلاش می‌کند و این ارزشمندترین سرمایه‌ای است که یک حکومت می تواند در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پایگاه مقاومت بسیج  شهیدحسن باقری، از فرمانده این پایگاه خواست تا با  روحیه  بسیجی؛ فعالیت‌های خود را در عرصه‌های فرهنگی واجتماعی بیش از پیش گسترش دهد.

وی ادامه داد : امروز بسیج با تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی در سطح سازمان‌ها وارد موضوعات اجتماعی شده و این کار موجب هم‌افزایی توان مجموعه‌های فرهنگی برای ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اهداف شکل‌گیری بسیج گفت: از همان ابتدای تشکیل بسیج، این نیرو در صحنه‌های مختلف و از جمله در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی ظاهر شد و با شناسایی درصد کامل آسیب‌های اجتماعی و سایر مسائل جاری کشور آماده است تا اعتماد مردم به حاکمیت را بیش از پیش تقویت کند.

علی امام بیان داشت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی نشان می دهد، در تمام طول این سال‌ها نظام اسلامی با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمنان ابرقدرت‌ها ایستاده و آنها را شکست داده که این مقاومت در سایه معجزه بسیج و استفاده از نیروی مردمی بوده است.

در این نشست، از یکی از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج که به مقام بازنشستگی نائل شده بود،  با ارائه لوحی تقدیر به عمل آمد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران