پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452403 تاریخ : 1398/01/18-09:31:49
,2,
پایان پویش اینستاگرامی ریتم امنیت بانک ملی ایران تا دو روز دیگر

پایان پویش اینستاگرامی ریتم امنیت بانک ملی ایران تا دو روز دیگر

پویش اینستاگرامی ریتم امنیت بانک ملی ایران که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است، پس فردا به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پویش اینستاگرامی ریتم امنیت با هدف گسترش فرهنگ حفظ امنیت سرنشینان خودرو در سفرهای نوروزی، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آغاز شد.

 این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین تلاش در راستای ارتقای امنیت در بخش های مختلف خدمات بانکی، امنیت جان مسافران نوروزی را نیز برای خود مهم دانسته و از تمام مسافران نوروزی دعوت کرده است تا با پیوستن به این پویش، پیام آن را به همه برسانند تا نوروزی بی خطر برای همه هموطنان رقم بخورد.

این پویش از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. برای شرکت در این پویش، کافی است عکس یا ویدئویی از خودتان یا سرنشینان خودرو، هنگام بستن کمربند ایمنی تهیه کرده و آن را در صفحه اینستاگرام خود با دو هشتگ ریتم امنیت و بانک ملی ایران  به اشتراک بگذارید.

به 10 نفر از شرکت کنندگان در این پویش، جایزه 10 میلیون ریالی اهدا می شود.

کاربرانی که صفحه اینستاگرامشان خصوصی است، می توانند از پست مربوطه اسکرین شات بگیرند و آن را به دایرکت bankmelli1307  ارسال کنند.

همچنین کاربران می توانند با منشن کردن دوستانشان، پیام این پویش را به آنها برسانند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران