پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376115 تاریخ : 1397/06/18-11:32:35
,16,
وزیر ارتباطات دو مدیر جوان را منصوب کرد

بعداز تاکید دکتر روحانی در بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی؛

وزیر ارتباطات دو مدیر جوان را منصوب کرد

بعد از سخنان رییس جمهوری مبنی بر بکارگیری از نسل جوان در سطوح عالی مدیران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو جوان را در سمت های عالی مدیریتی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بعد از تاکید رییس جمهوری در جشنواره شهید رجایی مبنی بر استفاده از جوانان در سمت های عالی مدیریتی، امروز (شنبه) با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو مدیر جوان در این وزارتخانه با احکام جداگانه ای منصوب شدند.

در انتصاب اول با حکم آذری جهرمی، دکتر مهدی آهویی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
آهویی متولد سال 1356 و دارای دکترای علوم بین الملل از دانشگاه ژنو و کرسی استادیاری از دانشگاه تهران است.
در انتصاب دیگر دکتر بهزاد اقبال خواه به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ملی پست منصوب شد.
اقبال خواه نیز که از فعالان حوزه کسب و کارهای فناورانه در بخش حمل و نقل است، متولد 1361 و دارای دکترای برق و الکترونیک از دانشگاه تهران است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران