پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 573261 تاریخ : 1399/12/13-14:29:03
,15,
وبینار نوآوری سازمانی در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد

وبینار نوآوری سازمانی در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، وبینار ” نوآوری سازمانی“ از سلسله وبینارهای طرح فضای نو، عصر روز چهارشنبه تاریخ سیزدهم اسفند سال جاری در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد و مورد توجه علاقه مندان حوزه مدیریت و بهره وری سازمانی قرار گرفت.

به گزارش بانک و صنعت بنابر این گزارش، در این وبینار، ابتدا مفهوم نوآوری سازمانی به عنوان کلید موفقیت در عرصه تکراری سازمان معرفی و تاریخچه آن بررسی شد.

در ادامه، هر یک از مدل های جهانی نوآوری سازمانی به اختصار تعریف و برای هر کدام مثالی مطرح شد و در بخش بعدی، روش هایی که برای پیاده سازی این ساختار در سازمان های مختلف لحاظ و اجرا شده اند، تشریح شد.

در پایان این وبینار نیز، با معرفی نمونه هایی از موارد اجرا شده در سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه فضا، پیشنهاداتی برای اجرای نوآوری سازمانی در کشور ایران مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ این وبینار توسط مهندس سجاد غضنفری نیا، پژوهشگر پژوهشگاه فضایی ایران، عضو کارگروه آینده پژوهی و فعال حوزه فضا ارایه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 403
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران