پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514458 تاریخ : 1399/03/26-11:05:49
,11,
واکنش منفی آخوندی به احتمال آزاد شدن فروش تراکم/ هیچ کمکی نمی کند

واکنش منفی آخوندی به احتمال آزاد شدن فروش تراکم/ هیچ کمکی نمی کند

وزیر سابق راه و شهرسازی تاکید دارد که فروش تراکم هیچ کمکی به کنترل قیمت مسکن نمی کند.

به گزارش بانک و صنعت، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در توئیتی در واکنش به طرح تازه دولت برای مهار بازار مسکن که یکی از مواد آن، برداشتن حساسیت ها از تراکم فروشی بود، نوشت:

«از جزئیات خبر زیر آگاه نیستم. ولی این را می دانم که هیچ خیری در تخطی از حاکمیّت قانون و نظریه علمی نیست. شهرفروشی تنها به سوداگری و افزایش قیمت مسکن می انجامد و هیچ کمکی به متقاضیان نمی کند.»

کارشناسان اقتصادی یکی از علل رشد لجام گسیخته مسکن در دولت یازدهم و دوازدهم را سیاست های عباس اخوندی در دوره وزارت راه و شهرسازی می دانند. اخوندی معتقد بود و بارها تاکید کرده بود که دولت نباید در بازار مسکن مداخله کند و در راستای همین سیاست، هیچ برنامه ای برای حمایت از تولید و عرضه انبوه مسکن ارائه نداد و یکی از منتقدان جدی مسکن مهر بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران