پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450520 تاریخ : 1397/12/12-18:26:42
,17,13,
واردات 30 هزار تن مرغ به کشور / ترخیص محموله 20هزار تنی گوشت قرمز

واردات 30 هزار تن مرغ به کشور / ترخیص محموله 20هزار تنی گوشت قرمز

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مجوز واردات 30 هزار تن مرغ به کشور صادر شده است، گفت: این واردات به منظور تأمین ذخایر استراتژیک انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرتضی رضایی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بین المللی دستاوردهای 40 ساله بخش کشاورزی درباره آخرین وضعیت تولید مرغ در کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد در سه ماهه چهارم سال (ماه‌های دی، بهمن و اسفند) مصرف مرغ افزایش پیدا کند، برنامه ریزی های لازم برای این کار انجام شده بود و در همین راستا از آبان ماه میزان جوجه ریزی افزایش پیدا کرد.

 وی افزود: میزان جوجه ریزی در دی ماه سال گذشته 104 تا 105 میلیون قطعه بود در حالی که در دی ماه امسال این عدد به 121 میلیون قطعه رسید و در بهمن ماه نیز به همین میزان 121 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد ضمن اینکه برای بعد از فروردین ماه برنامه ریزی شده میزان جوجه ریزی به 128 میلیون قطعه برسد.
 
رضایی با اشاره به مجوز صادر شده برای واردات مرغ یادآور شد: این مجوز از سوی وزارت صمت برای تأمین ذخایر استراتژیک صادر شده نه توزیع در بازار.
 
وی افزود: در حال حاضر مجوز صادرات برای 30 هزار تن مرغ به کشور صادر شده است.
 
معاون وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در زمینه تولید گوشت قرمز میزان تولید داخلی تغییری نکرده است، گفت: برای ایام پایانی سال 20 هزار تن واردات این کالا در نظر گرفته شده بود که این محموله 20 هزار تنی در حال ترخیص است و برنامه ریزی شده برای شب عید وارد بازار شود.
 
رضایی درباره افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: با توجه به شرایط خوب تولید و توزیع قیمت این کالا از دو روز گذشته، روند کاهشی به خود گرفته است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران