پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466939 تاریخ : 1398/04/04-17:27:04
,15,
هیچ کشوری به‌ تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند

آذری جهرمی در اجلاس وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه در سنگاپور:

هیچ کشوری به‌ تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد: هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی امروز طی سخنرانی در چهلمین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه در سنگاپور گفت: آینده جهان، دیجیتال است.‌ همه ابعاد زندگی بشر، به‌ گونه‌ای غیرقابل بازگشت با فناوری دیجیتال در هم تنیده شده است.

وی افزود: اما همه کاربران در سراسر جهان در معرض جدی جرائم دیجیتال، سرقت حریم خصوصی، استفاده غیر‌ مجاز و غیرقانونی از داده‌های کاربران، و سایر موارد مشابه، شامل شکل‌دهی نظرات جامعه و تولید و اشاعه اخبار جعلی قرار دارند.

وزیر جوان کابینه با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری‌های نو اجتناب ناپذیر است، گفت: اما این فناوری ها مخاطراتی نیز به همراه دارد که همه بخش‌ها و همه ابعاد زندگی را در برمی‌گیرد. به همین دلیل وظیفه دولت‌ها این است که اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کنند.

آذری جهرمی تاکید کرد: جهان ما، جهان به‌ هم پیوسته‌ای است، و هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند.

وی ادامه داد: یکجانبه گرایی محکوم به شکست است. ما باید دست به دست هم دهیم و با تشریک مساعی و تعاون، آینده‌ای را که مبتنی بر اطمینان و اعتماد باشد ‌بسازیم.

وزیر ارتباطات همچنین رشد قابل توجه جوانان و استارت‌آپ‌های ایرانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات در کشورمان را مورد اشاره و توجه قرار داد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران