پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509268 تاریخ : 1398/12/19-14:55:02
,8,
همه سامانه های رایان هم افزا در دسترس قرار گرفتند

مدیرعامل رایان هم افزا:

همه سامانه های رایان هم افزا در دسترس قرار گرفتند

تمامی سامانه های معاملات برخط کلیه کارگزاری ها و صندوق ها در حال ارایه خدمات هستند و در حال حاضر هیچ مشکلی در معاملات برخط از جانب شرکت رایان هم افزا وجود ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه، حمیدرضا عبدالله پور، مدیرعامل شرکت رایان هم افزا در خصوص اختلالات بعضی از سامانه های تحت پشتیبانی این شرکت اعلام داشت: ضمن پوزش مجدد از سرمایه گذاران استفاده کننده از خدمات معاملات برخط رایان هم افزا و همچنین کادر کارگزاری های طرف قرارداد با این شرکت، با تلاش شبانه روزی همکارانم در رایان هم افزا در 48 ساعت گذشته، کلیه سامانه های معاملات برخط، با اعمال تغییرات ساختاری در زیرساختهای سخت افزاری و استفاده از تجهیزات جایگزین از پیش تدارک دیده شده، در حال ارایه خدمات هستند.

وی در ادامه گفت: کلیه سامانه های مدیریت صندوق های سرمایه گذاری مشترک که توسط این شرکت پشتیبانی فنی می شوند، از ساعت 10:30 امروز، بدون مشکل در حال ارایه خدمات به مدیران و سرمایه گذاران این صندوق ها هستند.

عبدالله پور ادامه داد: رایان هم افزا این افتخار را دارد که به عنوان اولین شرکت ارایه دهنده سیستم های صندوق سرمایه گذاری مشترک این خدمت را به سرمایه گذاران اعطا کرده است. لذا اعتماد سرمایه گذاران، بزرگترین سرمایه ما بوده و اطمینان می دهیم کادر مجرب و حرفه ای این صندوق ها و همکاران فنی رایان هم افزا همه تلاش خود را در جهت حفظ و ارتقای این اعتماد، به کار خواهند بست و سرمایه گذاران از این بابت  آسوده خاطر باشند.

وی تأکید کرد: رایان هم افزا این مهم را به عنوان یک رسالت و دین به سرمایه گذاران، با برنامه ریزی گسترده توسعه ای در حوزه ی نرم افزار و سخت افزار محقق خواهد کرد. سرویس های نرم افزاری در حال ارایه توسط شرکتهای  فعال در این حوزه از جمله رایان هم افزا، از پیچیده ترین و حساس ترین سامانه های نرم افزاری کشور است که به صورت کاملا بومی و با استفاده از توان صددرصدی متخصصان داخلی تولید و در سخت ترین شرایط تحریم سخت افزاری و نرم افزاری در حال ارایه خدمت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت رایان هم افزا در ادامه افزود: با توجه به استقبال بی نظیر سرمایه گذاران از بازار سرمایه در دو سال گذشته و افزایش تصاعدی استفاده از سامانه های معاملات برخط، اختلال یا از دسترس خارج شدن این سرویس ها در مقاطعی، موضوعی دور از تصور نیست .لازم به ذکر است اختلال سرویس روز 17 اسفند 98 از 14 سال پیش تا کنون بی سابقه بوده است و از دسترس خارج شدن سرویس های برخی کارگزاران در روز شنبه در جریان عملیات نگهداری و ارتقای ظرفیت رخ داده، که با توجه به رشد بی سابقه کاربران سیستم ناگزیر از انجام آن بوده ایم.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان ساخت: به عنوان شرکتی که از سال 84 به عنوان عضوی از بازار سرمایه شروع به کار کرده است و در حال حاضر به طور تخصصی عهده دار سرویس های نرم افزاری 64 کارگزاری و بیش از 140 صندوق سرمایه گذاری مشترک و سایر نهادهای مالی از جمله شرکت های سبدگردانی و تامین سرمایه ها است، متعهد هستیم که در کاهش میزان این اختلالات  از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و در حفظ منافع سرمایه گذارن بیش از پیش اهتمام ورزیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران