پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463852 تاریخ : 1398/02/15-12:19:37
,10028,22,
همراهی شرکای اجتماعی، لازمه توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی است

همراهی شرکای اجتماعی، لازمه توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی است

مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار شهرستان اهر، بر توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی در جهت رضایتمندی مخاطبین تاکید نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بودجه سازمان تأمین اجتماعی در کشور در سال 98 بالغ بر 122 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است،  اذعان داشت: تحقق این حجم از تعهدات مالی مستلزم همدلی و همراهی شرکای اجتماعی و تدبیر مدیران سازمانی و استانی است.

سمساری با اشاره به اینکه بخش اصلی و مهم منابع سازمان از محل حق بیمه تامین می شود، گفت: رونق تولید و اشتغال و فعالیت پروژه های عمرانی، موجب تامین منابع پایدار در جهت ایفای تعهدات سازمان خواهد بود.

وی توسعه خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی در طی سالهای اخیر را حائز اهمیت خواند و افزود: در حال حاضر قریب به 35 سرویس خدمت غیرحضوری در دسترس مخاطبین است و تا پایان سال این خدمات به 200 سرویس خواهد رسید.

محمودی، فرماندار  شهرستان اهر نیز در این دیدار با مطلوب ارزیابی نمودن خدمات سازمان تامین اجتماعی در منطقه، توسعه خدمات غیرحضوری را گامی در جهت تسهیل امور و رضایتمندی مخاطبین دانست و اذعان داشت: توسعه خدمات درمانی سازمان نیز از جمله مطالبات  مردمی در منطقه است.

فرماندار شهرستان اهر، با تاکید بر اینکه اکثر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را اقشار ضعیف جامعه  تشکیل می دهند، گفت: ارایه خدمت سریع و آسان، رضایتمندی و اعتماد عمومی آنان را به دنبال خواهد داشت.

همچنین مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از شعبه اهر بازدید و با همکاران این شعبه گفتگو نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران