پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214581 تاریخ : 1395/06/09-11:34:16
,8,11,14,16,17,20,
هلدینگ آتیه صبا تا 20 روز آینده بدهی شرکت آسمان را تسویه می کند

هلدینگ آتیه صبا تا 20 روز آینده بدهی شرکت آسمان را تسویه می کند

هلدینگ آتیه صبا 60 شرکت زیرمجموعه دارد که شرکت‌هایی مانند: هواپیمایی آسمان، شرکت ملی نفتکش و کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا  در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، بیان کرد: هلدینگ آتیه صبا 60 شرکت زیرمجموعه دارد که شرکت‌هایی مانند: هواپیمایی آسمان، شرکت ملی نفتکش و کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران را شامل می‌شود.

احمدرضا نیک‌کار اصفهانی افزود: 100 درصد سهام شرکت هواپیمایی آسمان در اختیار آتیه صبا به عنوان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است و این شرکت جزو شرکت‌های این هلدینگ محسوب می‌شود.

 به گفته مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با شرکت هواپیمایی آسمان پیش از این 10 هواپیمای زمین‌گیر داشت،‌ که در راستای افزایش اشتغال 10 فروند هواپیما را فعال کردیم که برای 8 فروند موتور از خارج کشور خریداری شد.

 نیک‌کار افزود: ظرفیت فعلی شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به 6 ماه قبل دو برابر شده است و نسبت به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای بیشتری دارد.

  مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم طی هماهنگی با وزارت راه پس از اخذ مجوزهای اوفک خرید هواپیمای نو را در دستور کار قرار دهیم.

 نیک‌کار اصفهانی با تأکید بر اینکه شرکت هواپیمایی نباید تعدد ناوگان داشته باشد، اظهار داشت:‌ تلاش کردیم یک مدل خاص هواپیما برای پروازهای کوتاه برد و مدل هواپیمای بزرگ‌تر برای پروازهای خارجی داشته باشیم و از تعدد برند هواپیما در انواع تایپ‌ها خودداری کنیم.

 وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی آسمان 3 هزار نفر نیروی انسانی داشت، گفت:‌این تعداد نیروی انسانی زیاد بود اما تلاش کردیم که آنها را به کار گیریم و تعدیل نیرو نداشته باشیم در این راستا هواپیماهای زمین‌گیر را عملیاتی کردیم.

 نیک کار گفت:‌ سرمایه شرکت هواپیمایی آسمان پیش از این 50 میلیارد تومان بود که در 3 ماهه گذشته این رقم به 330 میلیارد تومان افزایش یافت و بعد از ایران‌ایر تنها ایرلاینی هستیم که ارقام سرمایه مورد تصویب سازمان هواپیمایی کشوری را محقق کرده‌ایم.

 وی ادامه  داد: شرکت هواپیمایی آسمان به 5 بانک بزرگ کشور بدهی داشت که بدهی به 4 بانک پرداخت شد و بدهی به بانک پنجم هم تسویه می‌شود.

 نیک کار اصفهانی با بیان اینکه آتیه صبا بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است گفت: استراتژی ما کارآفرینی و حضور در عرصه‌های مختلف حمل و نقل و گردشگری است.

  افتتاح اولین دانشکده گردشگری در اصفهان

 وی اظهار داشت: امروز یک بشکه نفت خام 40 دلار قیمت دارد در صورتی که یک گردشگر 2000 دلار در کشور هزینه می‌کند و این یعنی صادرات 100 بشکه نفت خام؛  بنابراین باید توسعه گردشگری در دستور کار قرار گیرد. 

 نیک کار افزود: در این راستا طی توافق با دانشگاه لوزان سوئیس قرارداد ساخت اولین آکادمی گردشگری بین‌المللی را در اصفهان به امضا رساندیم که از ماه گذشته اجرای آن آغاز شده است. 

 وی با بیان اینکه 64 هتل جهانگردی و ایران گردی خواهیم داشت که 5 ستاره خواهند بود بیان کرد هفته آینده کلنگ اولین هتل (حلال) در اصفهان به زمین می‌خورد. 

 مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد: در راستای ممانعت از افزایش آلودگی هوا نیز برنامه‌ریزی کردیم 1000 دستگاه خودروی هیبریدی برای هتل‌های مذکور وارد کشور کنیم که تعدادی از آنها در آستانه شماره گذاری است.

 نیک کار گفت: از خودروی بنزین سوز سالانه 200 کیلوگرم مونواکسید کربن تولید می‌کند اما این خودروهای هیبریدی سالانه 70 گرم مونوواکسید تولید کرده و حداکثر 3 لیتر در صد کیلومتر است.

 تفاهم با کمپانی‌های سازنده هواپیما نداشته‌ایم اما برنامه برای خرید هواپیما داریم

 وی با اشاره به قرارداد هواپیمای آسمان با کمپانی سازنده هواپیما میتسوبیشی بیان کرد: در سال اقدام و عمل باید زمانی که فعالیت‌ها به نتیجه رسید، آن را اعلام کرد هنوز به دلیل عدم صدور مجوزهایی اوفک هواپیمایی از خارج از کشور خریداری نکردیم اما تلاش کردیم هواپیمایی زمین گیر شرکت  هواپیمایی آسمان را که همان 10 فروند بود فعال کنیم.

 تسویه حساب همه بدی های شرکت آسمان تا 20 روز آینده

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: همان گونه که گفته شد آسمان به 5 بانک بزرگ بدهکار بود که بدهی به 4 بانک تسویه شد و تسویه بدهی بانک پنجم تا 20 روز آینده انجام می‌شود

 نیک کار افزود: همچنین سرمایه شرکت آسمان طی سه ماه اخیر از 50 میلیارد تومان به 330 میلیارد تومان طبق الزام سازمان هواپیمایی کشوری افزایش یافت.

 

 مدیرعامل شرکت آتیه صبا در ادامه نشست گفت: پروژه راه‌اندازی تهران - مشهد را در دستور کار قرار دادیم.

 نیک کار اظهار کرد: در این راستا با دو کمپانی بزرگ که یکی شرکت میتسوبیشی ژاپن مذاکراتی را انجام دادیم تا طبق برنامه ریزی مشخص قطار مسافربری با سرعت 250 تا 270 کیلومتر بر ساعت راه‌اندازی کنیم.

 مدیرعامل شرکت آتیه صبا گفت: پروژه راه‌اندازی تهران - مشهد با 250تا 270 کیلومتر در ساعت را در دستور کار قرار دادیم،  در این راستا با دو کمپانی بزرگ که یکی شرکت میتسوبیشی ژاپن مذاکراتی را انجام دادیم تا طبق برنامه‌ریزی مشخص قطار مسافربری راه‌اندازی کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران