پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509178 تاریخ : 1398/12/17-13:54:58
,8,
هسته معاملات مشکل ندارد /عرضه اولیه به تمام متقاضیان تخصیص می‌یابد

به دنبال بروز اختلال در معاملات امروز، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران توضیح داد:

هسته معاملات مشکل ندارد /عرضه اولیه به تمام متقاضیان تخصیص می‌یابد

روح الله دهقان: مشکلی برای هسته معاملات وجود ندارد؛ عرضه اولیه به همه شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه امروز تخصیص پیدا می‌کند، سرمایه گذاران نگران نباشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در خصوص اختلال به وجود آمده در معاملات امروز توضیح داد: این موضوع مربوط به شرکت نرم افزاری رایان هم افزا است که بخش عمده ای از سیستم معاملات آنلاین کارگزاری ها را پوشش می دهد. در حال حاضر این شرکت نرم افزاری با مشکل فنی و سیستمی مواجه شده است، به طوریکه برخی از سیستم‌های آن به طور کامل قطع و بقیه سیستم‌ها دچار اختلال شده اند.

دهقان تاکید کرد: مشتریان کارگزاری های دچار اختلال می توانند از طریق ایستگاه های نامک، سفارشات خود را ارسال کنند؛ به طوریکه ایستگاه های نامک برای کارگزاری های دچار مشکل، فعال شده است.

وی در خصوص عرضه اولیه امروز تصریح کرد: در تلاشیم تا به همه افراد متقاضی عرضه اولیه تخصیص پیدا کند. مشتری های کارگزاری های دچار اختلال می توانند سفارشات خود را به طور تلفنی یا حضور در دفاتر کارگزاری به کارگزار خود اعلام کنند تا آنها از طریق ایستگاه های نامک سفارشات سرمایه گذاران را ارسال کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران