پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516320 تاریخ : 1399/04/30-12:50:35
,5,
هدفگذاری برای تولید 600 هزار بشکه نفت در آزادگان جنوبی

مسعود کرباسیان مطرح کرد:

هدفگذاری برای تولید 600 هزار بشکه نفت در آزادگان جنوبی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به 27میلیارد بشکه نفت درجا در میدان آزادگان جنوبی، گفت: هدفگذاری برای تولید نفت از این میدان 600 هزار بشکه در روز است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، مسعود کرباسیانمدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز(دوشنبه30 تیر 1399) در مراسم امضای قرارداد تکمیل توسعه میدان آزادگان جنوبی بین شرکت متن و پتروپارس با بیان اینکه آزادگان بزرگترین میدان مشترک نفتی ایران به شمار می رود، اظهار داشت: نفت درجا در میدان های آزادگان شمالی و جنوبی 33 میلیارد بشکه است که 27 میلیارد آن در آزادگان جنوبی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت تاکید کرد: طبق برنامه، در این میدان به 320 هزار بشکه تولید نفت و 200 میلیون فوت مکعب گاز در روز می رسیم.

وی گفت: هدفگذاری تولید 600 هزار بشکه در روز از این میدان وجود دارد که امیدواریم با شرکت های اکتشاف و تولید به این هدف دست پیدا کنیم.

کرباسیان افزود: در خصوص افزایش ضریب بازیافت از 12 میدان نفتی، قراردادی با 8 دانشگاه امضا شد که بالغ بر 292 میلیارد تومان و 19 میلیون یورو می شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با کمک دولت برای پیشرفت کار نزد مردم و جامعه روسفید باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تامین مالی به دلیل تحریم ها مشکل است از اوراق و سایر منابع استفاده می کنیم تا توسعه در نفت متوقف نماند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران