پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421377 تاریخ : 1397/08/23-15:16:03
,10026,10028,
هدف سازمان تامین اجتماعی خدمت رسانی به نیروی مولد و بهبود فضای کسب و کار است

هدف سازمان تامین اجتماعی خدمت رسانی به نیروی مولد و بهبود فضای کسب و کار است

سیروس نصیری مدیر کل تامین اجتماعی قزوین در برنامه تلویزیونی صداوسیما این استان، خدمت رسانی به کارگر را در راستای بهبود وضعیت معیشتی و ارتقای فضای کسب و کار داخلی از اهداف عالیه این سازمان برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیروس نصیری گفت: ابلاغ الکترونیکی، بازرسی الکترونیکی، راه اندازی نسخ الکترونیکی در مراکز ملکی سازمان که منتج به صرفه جوئی 20 درصدی در مصرف کاغذ گردیده واز اقدامات این سازمان در کشور است.

وی افزود: ماهانه 130 میلیارد تومان مستمری به 70 هزار خانوار مستمری بگیر و 7400 مقرری بگیر بیمه بیکاری تامین اجتماعی استان قزوین پرداخت می شود.

نصیری اجرای قانون بخشودگی جرائم، بازرسی یکساله دفاتر قانونی و اعمال مشوق های بیمه ای با معافیت 20 درصدی سهم کارفرما با اشتغال به کار نیروهای تحصیل کرده در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تقدیر از نیروهای کارآفرین نمونه و دوستدار کارگر هر ساله از سوی سازمان تامین اجتماعی اجرائی شده تا قدردانی از شرکای واقعی این سازمان به معنای واقعی کلمه عملیاتی گردد.

 وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر پوشش حوادث و تعهدات 18 گانه و بیمه های زنان خانه دار، کارگران ساختمانی، دختران مجرد و... بهترین و مترقی ترین قانون بیمه بیکاری را با شرایط ویژه ی مجردین و متاهلین دارا بوده و با تحت پوشش داشتن نیروهائی که ناگزیر بیکار گردیده اند، در مسیر حمایت از خانواده وی اقدامات اساسی را انجام داده است.

نصیری همزمان با برپائی کنگره سه هزار شهید استان شهید پرور قزوین و تقدیر از متولیان این امر وجود پر برکت ایثارگران را در سازمانی به عظمت تامین اجتماعی به فال نیک گرفت و گفت: با تلاش صادقانه 440 پرسنل استانی در هشت شعبه اصلی، هشت کارگزاری رسمی در اجرای اصل 44 قانون اساسی و شعب اقماری به 63 درصد از افراد تحت پوشش در استان صنعتی قزوین خدمت رسانی می شود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران