پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446259 تاریخ : 1397/10/27-15:50:20
,15,22,
نگاه سیستمی آینده بازار را تامین می کند

مدیر عامل در مشهد:

نگاه سیستمی آینده بازار را تامین می کند

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در مشهد گفت: با تغییر نگاه سنتی به سیستمی است که می توانیم آینده بازار را در دست بگیریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پست خراسان رضوی،بر لزوم تغییر دیدگاه کارکنان شبکه در جهت ایجاد و تقویت بازارهای جدید تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برخی از ادارات پست در سطح کشور توانسته اند با ارایه خدمات ارزنده وضعیت مطلوبی را در سطح شبکه به دست آورند و با برنامه ریزی و تلاش، از ضرر و زیان خود بکاهند که البته مدل توسعه ای این استان ها می توانند الگویی مناسب برای سایر استان ها باشند .

او ضمن اشاره به ظرفیت استارتاپ ها در کشور و ضرورت استفاده از این توان و قابلیت ها، افزود :یکی از شیوه های تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت ملی پست، ارتقای کیفیت خدمات جاری و  ایجاد خدمات جدید مبتنی بر نیاز شهروندان و برنامه ریزی دقیق در همه بخش هاست.

نعمتی ضمن تقدیر از حمایت های آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای دستیابی پست به جایگاه واقعی خود در بین مردم، بر استفاده مناسب از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود تاکید کرد .

معاون وزیر استفاده از mpos در زمان تحویل مرسولات خرید اینترنتی،حذف قراردادهای زیان ده حفظ بازارهای موجود، ایجاد تحول در خدمات و سرویس های سنتی، توسعه خدمات الکترونیکی، استفاده بهینه از فناوری های نوین، تغییر رویکرد و داشتن برنامه جدید کسب و کار و مدیریت بهینه و بهره وری مناسب از نیروی انسانی را جمله اقدامات مهم در راستای تحقق اهداف شبکه و توسعه یافتگی دانست.

وی همچنین استفاده از ظرفیت ناوگان هوایی کشور، حذف قرارداد قبوض برق، استفاده بهینه از بودجه ، استفاده از شبکه مویرگی توزیع مرسولات، دقت در مصرف بودجه و اعتبارات، کاهش هزینه ها و هوشمند سازی فرایندها، افزایش رضایتمندی مشتریان، استفاده بهینه از فضاهای مازاد را نیز مورد تاکید قرار داد.

مدیر عامل در ادامه ضمن قدردانی از تلاش همکاران در راستای اجرایی شدن پروژه ملی GNAF ، بر اهمیت برگزاری جلسات مستمر کارگروه و پیگیری مراحل انجام پروژه، بویژه پلاک کوبی در شهرستان های استان  و مشهد تاکید کرد.

سلگی مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست نیز در این جلسه به تشریح مباحث این حوزه در استان بویژه استفاده بهینه از تجهیزات پستی و معرفی اموال غیر مولد پرداخت و گفت: نوگرایی و استفاده از شیوه ها و ابزار جدید از جمله حذف پلمپ و سر تخته در ارسال مراسلات، در دستور کار قرار دارد .

موسوی مدیرکل پست استان خراسان رضوی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد پست خراسان رضوی از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ارایه داد و اظهار امیدواری کرد در دو ماهه پایان سال با همدلی و تلاش مضاعف همکاران شاهد تحقق برنامه ها و اهداف پیش بینی شده باشیم.

در پایان از چند نفر از همکاران پست خراسان رضوی به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه های کاری و آهنی کارشناس کامپیوتر استان به دلیل کسب رتبه برتر در مسابقه خاطره نویسی هفته پست با اعطای لوح، تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران