پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451282 تاریخ : 1397/12/20-17:44:41
,11,22,
نوبت دهی و اعلان بار با اثر انگشت رانندگان

در پایانه بندرامام خمینی راه‌اندازی شد

نوبت دهی و اعلان بار با اثر انگشت رانندگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از راه اندازی سامانه نوبت دهی و اعلان بار با کمک اثر انگشت در پایانه بندرامام خمینی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، مدیراین اداره کل از راه اندازی سامانه نوبت دهی و اعلان بار با کمک اثر انگشت در پایانه بندرامام خمینی خبر داد.

غلام عباس بهرامی نیا گفت: به طور متوسط در سال 2 میلیون و137 هزار بارنامه صادر می شود و از این تعداد حدود 770 هزار بارنامه مربوط به پایانه بندر امام است.

وی در ادامه افزود: در این زمینه در راستای تحقق اهداف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص شفاف‌سازی و افزایش ضریب اطمینان در حمل و نقل، سامانه نوبت‌دهی و اعلان بار با اثر انگشت در پایانه بندرامام خمینی راه‌اندازی شد.

بهرامی نیا اعلام کرد: با اجرایی شدن سامانه اعلان بار با اثر انگشت، ارائه هرگونه خدمات به راننده از ورود به پایانه تا زمان دریافت بارنامه مستلزم احراض هویت وی از طریق اثر انگشت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای طرح سامانه اعلان بار با اثر انگشت حذف دلالان از بارگیری‌های غیرقانونی در پایانه است.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: صحت‌سنجی اطلاعات رانندگان ثبت شده و حذف رانندگان غیرفعال و نامعتبر از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی در ادامه اظهار داشت: جهت رفاه ونوبت دهی به موقع به رانندگان، طرح معرف به عنوان طرح تکمیلی در سامانه نخست پیاده سازی شده است و این امکان را برای راننگان فراهم می نماید تا یکی از اعضای درجه یک خود را با ارائه وثبت مدارک سجلی جهت دریافت نوبت در غیاب راننده ارائه نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 402
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران