پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433434 تاریخ : 1397/09/22-12:56:07
,10033,
نمایشگاه دستاوردهای پروژه مشارکت مردم برای احیا دریاچه ارومیه برگزار شد

نمایشگاه دستاوردهای پروژه مشارکت مردم برای احیا دریاچه ارومیه برگزار شد

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از برگزاری نمایشگاهی سه روزه در استان آذربایجان غربی مورخ 17-19 آذر ماه 1397 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسازمان حفاظت محیط زیست، این نمایشگاه به مدت سه روز و با هدف به اشتراک گذاری تجربیات و دستاوردهای موفق پروژه "مشارکت مردم برای احیا دریاچه ارومیه" در شهرستان میاندواب از توابع استان آذربایجان غربی برگزار شد.

این نمایشگاه با محوریت مدیریت مصرف آب و نهاده های شیمیایی (کشاورزی پایدار)، استقرار معیشت های سازگار با منابع آبی، فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های زیست محیطی و همچنین انتشارات طرح حفاظت از تالاب های ایران ارائه و در معرض دید عموم قرار گرفت.
بیش از 20000 بازدید کننده از نهادهای مختلف شامل کشاورزان حوضه آبریز دریاچه ارومیه، دست اندرکاران محلی، استانی، ملی و بین المللی، خبرنگاران حوزه محیط زیست از نمایشگاه بازدید کردند.
بازدیدکنندگان با معیشت های غیروابسته به آب و تکنیک های بکار گرفته شده برای استقرار کشاورزی پایدار با هدف کاهش مصرف آب و نهاده هایی شیمیایی آشنا شده و در کارگاههای آموزشی و ظرفیت سازی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار گردید شرکت کردند.
در حاشیه این نمایشگاه، کشاورزان با دستگاههای کف کار، لولر لیزری، نشاکار گوجه فرنگی و ... از نزدیک آشنا شدند. طی این نمایشگاه برنامه ی نقاشی کودکان از خدمات و کارکردهای دریاچه ارومیه برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی و همچنین ایجاد حس مسئولیت پذیری ایشان برای احیا دریاچه ارومیه برگزار شد.
نمایشگاهی از عکس های برگزیده مسابقه عکاسی روز جهانی تالاب ها در سال 1396 نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران