پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494550 تاریخ : 1398/09/11-15:55:57
,11,10028,
نشست صمیمی

نشست صمیمی "حس زیبای زندگی" در متروی تهران

پ مشاوره عفاف و حجاب در سه ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، برنامه "حس زیبای زندگی" به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با همکاری و مشارکت دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و مؤسسه نور ریحانه النبی(س) و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی در سه ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می شود.

در این برنامه مشاوران و کارشناسان حوزه خانواده و سبک زندگی در محیطی صمیمی و در فضای تعاملی به راهنمایی مسافران می پردازند و پاسخگوی سوالات و شبهات آنها در زمینه سبک زندگی و عفاف و حجاب می باشند. همچنین نمایشگاه پوستر با موضوع عفاف و حجاب در معرض نگاه مسافران قرار دارد.

گفتنی است، پایگاه مشاوره "حس زیبای زندگی" از 9 الی 14 آذرماه سال جاری در ایستگاه های ارم سبز، امام خمینی (ره) و تئاترشهر پذیرای مسافران شهر زیرزمینی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران