پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450136 تاریخ : 1397/12/08-15:17:17
,15,
نشست شورای روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

نشست شورای روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

نشست شورای روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی شرکت ملی پست برگزار شد و حامد شمس مدیر روابط عمومی جدید شرکت ملی پست و حسن عمیدی مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی مدیر عامل شرکت ملی پست در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه اظهار کرد: در دوره کنونی و با توجه به تغییرات ایجاد شده در نوع و ماهیت کارها، روابط عمومی نیز باید از ساختار سنتی جدا شده و با کمک فناوری و علم مدیریت، پاسخگوی ماموریت های جدید محوله از سوی سازمان و مشتریان باشد.

وی توجه به ارتقای فرهنگ سازمانی و ایجاد روحیه نشاط را از دیگر وظایف یک روابط عمومی سرآمد برشمرد و گفت: این نهاد به عنوان بازوی سازمان در پیشبرد اهداف استراتژیک محسوب می شود که همزمان دو وجه داخلی و بیرونی سازمان را مدیریت می کند و از همین رو درک مسایل و مشکلات درونی و خواست مشتریان را باید مدنظر قرار دهد.

نعمتی تخصص اصلی روابط عمومی ها را دفاع از حقوق سازمان در کنار توجه به حقوق مشتری دانست و گفت: به کارگیری ابزار هنر و حضور حرفه ای در فضای رسانه ای از ضروریات روابط عمومی کارآمد به شمار می رود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: یکی دیگر از اموری که برعهده روابط عمومی های سرآمد گذارده شده، ایجاد هم افزایی در بین کارکنان سازمان با استفاده از خلاقیت و نوآوری و فناوری های روز است.

مدیرعامل شرکت پست، نیروی انسانی و تجهیزات به روز را بخش دیگری از الزامات روابط عمومی خوب برشمرد و گفت: تلاش مسئولان پست استفاده از توان نیروی انسانی متخصص و به کارگیری فناوری و تجهیزات مناسب در این حوزه برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است.

وی رویکرد جدید روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین تجربه های مدیرکل جدید روابط عمومی پست را عوامل مهمی در ایجاد تغییرات مثبت سازمانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد تازه باید ضمن بومی سازی علم روابط عمومی با ماموریت های پست، از ظرفیت های موجود نیز استفاده بهینه شود.

در ادامه سیدجمال هادیان، مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم تا از توان نخبگان در این عرصه بهره بگیریم و ضمن اطلاع رسانی صحیح و به موقع، از دستاوردهای تخصصی این وزارتخانه، جذابیت های لازم را برای مخاطبان و مشتریان ایجاد کنیم.

وی یکی دیگر از اقدامات مرکز روابط عمومی را تلاش برای یافتن راهکار جهت تبدیل هم افزایی به عمل دانست و تصریح کرد: باید راهکار مناسبی برای تبدیل فرصت های هم افزایی به رفتار پیدا کرد و از این طریق ضمن پیشبرد اهداف سازمانی، روحیه نشاط را در جمع کارکنان حفظ کرد.

وی همچنین تاکید کرد: روابط عمومی ها باید برای ارایه کارها و اعتلای سازمان از خلاقیت و کارهای ابتکاری بهره جویند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران