پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495770 تاریخ : 1398/10/08-13:05:21
,10030,
نشست خبری سومین نمایشگاه کار ایران برگزار شد

نشست خبری سومین نمایشگاه کار ایران برگزار شد

در راستای برگزاری سومین نمایشگاه کار ایران نشست خبری سومین نمایشگاه کار ایران با حضور دبیر نمایشگاه کار ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، محمد شریف خانی دبیر سومین نمایشگاه کار ایران در نشست خبری نمایشگاه کار ایران با تاکید در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه در دوره سوم نسبت به 2 دوره گذشته گفت: زمینه ای فراهم می کنیم تا بازدید کنندگان از این نمایشگاه علاوه بر امتحان کردن شانس خود در جذب مشاغل و آشنایی با مهارت های شغلی نیز با نیازمندی های شغلی سازمان ها آشنا شود.

 

وی افزود: امیدواریم تا این نمایشگاه نیز علی رغم شرایط سخت اقتصادی که مبتنی بر توان داخلی ، نیروی انسانی نخبه و باور ، امکان و ارائه ایرانی هرچه بهتر با موفقیت برگزار گردد.

 

دبیر سومین نمایشگاه کار ایران خاطر نشان کرد ارتباط خوبی میان دستگاه ها بالاخص سازمان فنی و حرفه ای وجود دارد و همه ساله تیم ارزیابی وزارت کار نیز از این نمایشگاه بازدید می کنند.

ضمن اینکه آمارها مبین این است که حضور کارجویان در حوزه منابع انسانی بسیار کمتر است و این درحالیست که رشته های فنی و فناورانه بیشترین درخواست کاریابی را داشته اند.

شریف خانی درباره عدم حمایت های مالی خارج از سازمانی گفت: در حوزه اطلاع رسانی دانشگاه ها و وزارت علوم حمایت های معنوی خود را از این نمایشگاه دریغ نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد رابطه های ما با انجمن ها ، پارک های فناوری ، حوزه های کاریابی و سازمان مدیریت صنعتی برقرار است.

دبیر سومین نمایشگاه کار ایران تصریح کرد: فضای نمایشگاه کار فضایی ارگانیک است و ما سعی نکردیم آن را در بخش وظایف دولتی پیش بینی نماییم و سعی شده است در حوزه های کارجویی و کاریابی پیگیری شود نه در راستای بودجه های دولتی ، ضمن اینکه در این نمایشگاه وابستگی به نهادهای دولتی وجود نداشته و بروی پای خود ایستاده است.

 

وضعیت برگزاری دوره های گذشته

در ادامه پویان دلاوری آمارهایی از وضعیت برگزاری دوره های گذشته این نمایشگاه ارائه کرد. آمارها حاکیست در کل نمایشگاه های گذشته 3500 جذب صورت پذیرفته که از طریق سامانه کارجویان و کارفرمایان پیگیری می شود.

وی افزود: میانگین سنی افراد 1.3 درصد بیشتر از افرادی است که در نمایشگاه شریف حضور داشته اند و 79 درصد از مراجعه کنندگان به نمایشگاه کار ایران سابقه کاری بیشتری نسبت به مراجعه کنندگان نمایشگاه کار شریف داشته اند.

دلاوری میانگین سنی مراجعه کنندگان نمایشگاه کار ایران را 25 سال و نمایشگاه کار شریف را 23.7 سال اعلام کرد.

 

کارگاه های رایگان سومین نمایشگاه کار ایران

وی با تاکید در برگزاری کارگاه های رایگان آموزشی در سومین نمایشگاه کار ایران افزود: در این نمایشگاه بیش از 24 کارا آموزی بصورت رایگان در سالن اصلی نمایشگاه توسط مدیران منابع سازمان ها برگزار می شود.

 

سومین نمایشگاه کار ایران  17 الی 19 بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران