پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509827 تاریخ : 1398/12/27-15:29:57
,15,21,
نشست آنلاین بهارستان‌نشینان

جلسات مجلس شورای اسلامی، مجازی می‌شود؟

نشست آنلاین بهارستان‌نشینان

شیوع کرونا مدتی است جلسات مجلس را به تعطیلی کشانده است. برای حل این مساله و برگزاری جلسات به شکل آنلاین یک جلسه آزمایشی با حضور تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و هیات رییسه مجلس قرار است با بررسی زیرساخت‌ها، تا عادی شدن شرایط  جلسات مجلس به صورت آنلاین و مجازی برگزار شود.  چند روز قبل نیز مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد این جلسات قرار است بر بستر اینترنت این اپراتور برگزار شود.

سامانه‌ «مجلس‌یار» که پیش از این برای تبادل اطلاعات و اشتراک‌گذاری داده‌های نمایندگان مجلس راه‌اندازی شده بود، با افزودن گزینه شرکت در جلسات آنلاین شرایط دسترسی نمایندگان به این امر را مهیا کرده است. هنوز از این که آیا این اتفاق قرار است ادامه‌دار باشد یا نه، خبری در دسترس نیست.

سامانه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم صرفا یک سامانه داخلی با دسترسی برای نمایندگان است. اما اگر قرار باشد جلسات مجلس تا پایان کرونا به این صورت تشکیل شود، باید برای حضور خبرنگاران در این جلسات، نمایش جلسات علنی و مواردی از این دست نیز برنامه‌ای اتخاذ و زیرساخت‌های مناسب مهیا شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران