پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444565 تاریخ : 1397/10/10-15:55:49
,10026,10028,
نرم افزار جدید خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به زودی رونمایی می شود

محمدحسن زدا:

نرم افزار جدید خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به زودی رونمایی می شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: نرم افزار جدیدی برای توسعه خدمات غیرحضوری تهیه شده است و بیش از 60 خدمت سازمان تأمین اجتماعی از طریق این نرم افزار به جامعه هدف ارائه می شود. با بهره برداری از این نرم افزار میزان مراجعات حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا در اولین جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به ریاست وی برگزار شد و با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی این سازمان در سراسر کشور همراه بود، اظهار داشت: یاد خاطره مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین که منشأ خدمات فراوان به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بودند را گرامی می داریم و به روح بلند این دو عزیز درود می فرستیم.

وی از واریز کمک نقدی 200 هزار تومانی به حساب مستمری بگیران تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: کمک نقدی مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران حقوق خود را دریافت می کنند از 4 صبح امروز واریز شده است و افرادی نیز که از سایر بانک ها حقوق دریافت می کنند، این مبالغ شب گذشته به حسابشان واریز شده است.

زدا با اشاره به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و اهمیت تأمین منابع مورد نیاز برای ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی، گفت: برای تأمین منابع مورد نیاز در ماه های پایانی سال برنامه ریزی دقیقی انجام شده است.

وی با اشاره به مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در این زمینه نیز تصمیمات موثری اتخاذ شده است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرح ناب سازی خدمات بخش بیمه ای این سازمان خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح فرآیندهای کاری اصلاح و موازی کاری ها برطرف می شود تا خدمت رسانی به مخاطبان سازمان در مسیر مناسب تری انجام شود.

زدا بهره گیری از مشارکت شرکای اجتماعی در تمامی تصمیم گیری ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در تمامی سطوح سازمان و در تمامی استانها مدیران سازمان تأمین اجتماعی در تصمیم گیری ها نظرات شرکای اجتماعی را اخذ می کنند.

وی نتیجه تمامی اقدامات صورت گرفته را بالندگی بیشتر و خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: بالندگی سازمان تأمین اجتماعی به افزایش بالندگی کشور کمک می کند و حاصل تلاش ها و اقداماتی که در این سازمان از 5 سال پیش و با تلاش های دکتر نوربخش انجام شده است، ارتقاء جایگاه این سازمان و خدمت رسانی بهتر به جامعه تحت پوشش است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران