پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510960 تاریخ : 1399/01/27-14:22:14
,17,4,
نخست‌وزیر نیوزلند دستمزد خود و وزرا را 20 درصد کاهش داد

برای همراهی با مشکلات اقتصادی مردم ناشی از شیوع کرونا

نخست‌وزیر نیوزلند دستمزد خود و وزرا را 20 درصد کاهش داد

نخست‌وزیر نیوزلند به همراه سایر وزیران دولت و مدیران ارشد خدمات عمومی، برای همراهی با مشکلات اقتصادی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، دستمزد خود در 6 ماه آینده را کاهش دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، برای همراهی با مشکلات اقتصادی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، نخست‌وزیر نیوزلند، جاسیندا آدرن، به همراه سایر وزیران دولت و مدیران ارشد خدمات عمومی، حقوق خود در 6 ماه آینده را 20 درصد کاهش دادند.

آدرن در کنفرانس خبری دولت اعلم کرد که این اقدام همراهی و تأیید نیوزلندی‌هایی است که به سوبسیدهای دستمزدی وابسته هستند و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا حقوقشان کاهش یافته یا شغل خود را از دست داده‌اند.

طبق آمار وزارت بهداشت نیوزلند، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 1078 نفر رسیده که از این تعداد 9 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

دولت محدودیت‌هایی نظیر بستن مدارس و دفتر دولتی را اجرا کرده و در 20 آوریل در مورد تمدید این تعطیلی تصمیم‌گیری خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 395
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران