پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410866 تاریخ : 1397/08/13-17:51:57
,17,15,
نخستین جلسه ارزیابی عملکرد استانها در حوزه معاونت فنی و بازرگانی برگزار شد

نخستین جلسه ارزیابی عملکرد استانها در حوزه معاونت فنی و بازرگانی برگزار شد

نخستین جلسه تحلیل و ارزیابی عملکرد استان های مرکزی، فارس، سیستان و بلوچستان در حوزه معاونت فنی و بازرگانی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این جلسه با هدف بهبود وضعیت ترافیک و درآمد، توسعه بازار، کیفیت و امور مشتریان، فرآیندها و مبادلات پستی و بهینه سازی زیرساخت های اطلاعاتی و با حضور احمدی معاون فنی و بازرگانی، مدیران و معاونین این معاونت، مدیران استان های مرکزی، فارس، سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون فنی و بازرگانی در این جلسه ضمن تبیین سیاست های کلان و استراتژی شرکت، لزوم تدوین رویکردی سیستماتیک جهت بهبود شاخص های فوق در استان های مذکور؛ بر اجرای صحیح و اثربخش موارد مطرح شده تاکید کرد.

احمدی ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی را به عنوان یک فرآیند مهم و راهبردی دانست و افزود: به همین جهت آسیب شناسی بخش ها و مراحل مختلف واحدهای اجرایی در دستورکار حوزه فنی و بازرگانی قرار گرفته است.

وی هم اندیشی به منظور مرتفع نمودن علل ریشه ای عدم تحقق انتظارات را ضروری خواند و اهداف این جلسات را شناسایی علل عدم کسب نتایج مورد انتظار و برون رفت از وضعیت موجود عنوان کرد.

در ادامه وضعیت عملکرد ترافیک و درآمد، قراردادها و توسعه بازار، کیفیت و امور مشتریان و خطوط مبادلات پستی استان های مرکزی، فارس، سیستان و بلوچستان مورد نقد و بررسی قرارگرفت و  مقرر شد برنامه ریزی لازم در خصوص تحقق شاخص های تعریف شده در حوزه های مختلف از سوی مدیران استان ها انجام شود.

گفتنی است، نشست های ارزیابی عملکرد سایر استان ها نیز برهمین اساس برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران