پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293241 تاریخ : 1396/06/04-10:13:24
,14,17,12,
نبودن استاندارد در قیمت‌گذاری صنایع‌دستی یکی از مشکلات این حوزه است

گزارش

نبودن استاندارد در قیمت‌گذاری صنایع‌دستی یکی از مشکلات این حوزه است

یک فعال صنایع‌دستی اعلام کرد که با هماهنگی‌های انجام‌شده با یک شرکت کانادایی، از یک ‌ماه آینده تمام محصولات در کشورهای کانادا، آمریکا، روسیه، ژاپن و کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، عماد بهاور فعال در حوزه صنایع‌دستی ، جذب و تأمین سرمایه را مهم‌ترین چالش استارت‌آپ‌های فروش آنلاین صنایع‌دستی دانست و گفت: بازارهای آنلاین باید با معرفی مشخصه‌های محصولات خود، بین مصرف‌کنندگان فراگیر شوند. در حال حاضر، جذب سرمایه برای توسعه سازمانی، لجستیک، تأمین کالا و ارسال کالا و بسته‌بندی در سایت‌های فروش، مهمترین مسئله است.

او درباره اهمیت برندینگ در استارت‌آپ‌ها توضیح داد: استارت‌آپ‌ها برای فراگیر شدن در بازارها، باید در حوزه برندینگ فعالیت کنند، ما محصولات صنایع‌دستی را با نام شرکت خود، در بازار ارائه و مشخصه‌هایی را درباره کیفیت محصولات و نحوه ارائه آن‌ها معرفی می‌کنیم تا اعتماد مخاطبان جلب شود. در این صورت، مردم با اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت، اصالت و قیمت، محصولات مورد نظر خود را می‌خرند.

این فعال حوزه صنایع‌دستی درباره اهمیت بسته‌بندی صنایع‌دستی در حوزه فروش آنلاین، گفت: فروشگاه‌های آنلاین صنایع‌دستی و بازارهای محلی معمولا به بسته‌بندی خاصی نیاز ندارند و کالا را فقط در یک کیسه به مشتری می‌دهند، اما در فروش آنلاین چون بحث ارسال محصولات برای مشتری حتی در مسیرهای طولانی مطرح است، باید بسته‌بندی ایمن برای آن‌ها فراهم باشد. ما در هر صورت باید برای هر کالای متناسب با ویژگی‌ها و ابعاد آن، بسته‌بندی طراحی کنیم.

بهاور با بیان این‌که نبودن استاندارد در قیمت‌گذاری صنایع‌دستی یکی از مشکلات فروشگاه‌هاست، تصریح کرد: صنایع‌دستی قیمت استانداردی ندارد و این مسئله فقط مختص ایران نیست. ما تجربه فروش آنلاین و قیمت‌گذاری را از قبل داشتیم و سعی می‌کنیم با قیمت معقول و مناسب، طوری که به ضرر فروشندگان آف‌لاین و تولیدکنندگان نباشد و از طرفی هم خریداران رغبت به خرید داشته باشند، قیمت را تعیین کنیم.

او بیان کرد: تعیین قیمت برای محصولات صنایع‌دستی، به کار دقیق و کارشناسی نیاز دارد و باید کیفیت و اصالت آثار با محصولات مشابه به درستی مقایسه و بررسی شود. فقط با تعیین قیمت مناسب می‌توان علاوه بر حفظ ارزش محصول و کسب سود معقول، بازار را گسترش داد.

این فعال صنایع‌دستی با اشاره به افزایش سهم فروش آنلاین محصولات صنایع‌دستی، گفت: افزایش بازار آنلاین در همه محصولات، قابل پیش‌بینی در آینده است. هرچه می‌گذرد، مردم بیشتر به خرید اینترنتی عادت می‌کنند و حتی در خریدن آثار هنری که به بررسی فیزیکی نیاز است، مردم اعتماد می‌کنند و به‌صورت آنلاین خرید می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران