پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410746 تاریخ : 1397/08/12-13:57:10
,10027,
نادری: وابستگی به مالیات بر ارزش افزوده خطرناک است

نادری: وابستگی به مالیات بر ارزش افزوده خطرناک است

بر اساس اصل چهل و چهار قانون اساسی به فعالیت گسترده بخش خصوصی اعتقاد کامل داریم و از سهم بیشتر آنان در بازار اقتصادی کشور حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبیمه مرکزی،  نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر - با اشاره به این مطلب، می افزاید: متاسفانه اکثر نهادها به مبالغ دریافتی تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده وابسته شده اند که بسیار خطرناک است و ما این وابستگی را صحیح نمی دانیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی می گوید: صنعت بیمه باید به عنوان نهادی آرامش بخش و امنیت آفرین مطرح باشد و بتواند پوشش های مناسب را برای مردم و بنگاه های اقتصادی فراهم کند.
وی در پایان به عملکرد شرکت های بیمه ای در خصوص زلزله سال گذشته کرمانشاه اشاره می کند و می افزاید: نارضایتی برخی از عملکرد برخی شرکت های بیمه ای نگران کننده است و نهاد ناظر می تواند با کنترل و نظارت بیشتر آمار رضایتمندی مردم از این صنعت را بالا ببرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 387
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران