پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491557 تاریخ : 1398/07/13-15:14:14
,11,
ناآرامی‌های عراق تاثیری بر پروازهای اربعین ندارد

ناآرامی‌های عراق تاثیری بر پروازهای اربعین ندارد

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام خبر فروش بلیت پروازهای اربعین از سوی بیشتر شرکت‌های هواپیمایی گفت: ناآرامی‌های عراق تاثیری بر پروازهای اربعین ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی دهقان افزود: در روزهای گذشته اکثر شرکت‌های هواپیمایی کشور پس از دریافت مجوزهای لازم از فرودگاه‌های مبدا و مقصد، فروش بلیت پروازهای خود در بازه 20 تا 30 مهر را آغاز کرده‌اند. 

وی با اشاره به رفع مشکل بدهی برخی ایرلاین‌ها به فرودگاه‌های عراق افزود: انجام پرواز مستلزم انجام داد و ستدهای مالی و پرداخت وجه به فرودگاه‌هاست و فرودگاه‌های کشور عراق نیز از این قائده مستثنی نیستند.

دهقان گفته است: دو ایرلاین ایرانی بدهی‌هایی به فرودگاه‌های عراقی داشتند که این مشکل حل شده و این ایرلاین ها موفق به اخذ اسلات‌های پروازی از فرودگاه‌های نجف و بغداد شده‌اند.

دهقان به ناآرامی‌های اخیر در عراق اشاره کرد و گفت: با وجود این ناآرامی‌ها مشکلی در انجام پروازهای بغداد و نجف وجود ندارد و این پروازها در روزهای گذشته انجا شده‌اند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افزایش پروازها در بازه اربعین نیز با مشکلی مواجه نشده و پروازهای فوق العاده اربعین طبق برنامه انجام خواهند شد.

گفتنی است طبق توافق ایرلاین‌ها، امسال نیز مانند گذشته بلیط پروازهای اربعین در بازه زمانی 20 تا 30 مهرماه در مسیرهای تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران با قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان و در مسیرهای مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد با قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان به فروش خواهد رفت.

همچنین قیمت پرواز یک طرفه میان تهران و نجف یا بغداد یک میلیون و 100 هزار تومان و میان مشهد و نجف یا بغداد یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت بلیت پرواز اربعین از مبدا و یا به مقصدی غیر از تهران یا مشهد نیز تابع قیمت های پرواز با مبدا تهران خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 407
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران