پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466482 تاریخ : 1398/03/28-17:17:11
,15,
میزگرد رابطه بانکداری دیجیتال با Omni-channel؛ امروز در مرکز فابا

میزگرد رابطه بانکداری دیجیتال با Omni-channel؛ امروز در مرکز فابا

میزگرد رابطه بانکداری دیجیتال با Omni-channel، امروز 28 خرداد ماه سال جاری در مرکز فابا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز فابا، در ادامه سلسله میزگردهای مشترک مرکز فابا و انجمن آشنا، فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و دیگر علاقه‌مندان، می‌توانند امروز سه‌شنبه، 28 خرداد، از ساعت 16 تا 18 در میزگردی که با عنوان رابطه بانکداری دیجیتال با Omni-channel، در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار می‌شود، حضور یابند.

در این میزگرد حامد بختیاری به عنوان دبیر و علیرضا بزرگمهری، وحید محمودیان، عبدالرضا شریفی حسینی، اسمعیل ثنایی و فرهاد اینالوئی، به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.
در رویداد مورد نظر، به این پرسش‌ها پاسخ گفته می‌شود که اومنی‌چنل چیست و بر اساس چه مفاهیمی بنا شده است؟ چرا بانک‌ها باید استراتژی اومنی‌چنل داشته باشند و با خلق این استراتژی چه تغییری در سبد خدماتی بانک‌ها ایجاد می‌شود.
همچنین سخنرانان این میزگرد علاوه بر بررسی تجربیات موفق اومنی‌چنل در صنعت بانکداری دنیا، به این مباحث می‌پردازند که زیرساخت‌های پیاده‌سازی این استراتژی چیست، آیا در حال حاضر زیرساخت‌های پیاده‌سازی آن در سطح کلان و خرد در کشور وجود دارد، موانع احتمالی پیاده‌سازی اومنی‌چنل از نگاه رگولاتور کدام است و آیا با پیاده‌سازی این استراتژی، زیست‌بوم بانکداری دیجیتال کامل می‌شود؟
میزگرد رابطه بانکداری دیجیتال با Omni-channel، سومین رویداد مشترک مرکز فابا و انجمن آشناست. دو میزگرد پیشین، با عنوان‌های «جایگاه و نقش پرداخت یاران در اکوسیستم پرداخت خرد» و «تشخیص تقلب Fraud Detection» در میان استقبال خوب فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و علاقه‌مندان برگزار شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد به اینجا مراجعه کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران