پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490403 تاریخ : 1398/06/13-10:04:49
,5,
میزان تلفات برق تا پایان دولت به زیر 10 درصد می رسد

سخنگوی صنعت برق:

میزان تلفات برق تا پایان دولت به زیر 10 درصد می رسد

سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه‌ریزی شده است میزان تلفات شبکه برق کشور تا پایان دولت دوازدهم به زیر 10 درصد برسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصطفی رجبی مشهدی افزود:‌ میزان تلفات در شبکه برق کشور از ابتدای دولت دوازدهم حدود 4درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تلفات انرژی مقدار استانداردی است که ناشی از عبور برق از سیم ها ایجاد می شود. این امر در همه کشورها وجود دارد. اقدام های لازم برای کاهش تلفات از 6 تا 7 سال قبل آغاز شده است یعنی از زمانی که میزان آن بسیار زیادتر از حد استاندارد بود.

رجبی مشهدی خاطرنشان ساخت: تلفات شبکه برق کشور اکنون حدود 10.5 درصد است و پیشتر 15.5 درصد بود.

سخنگوی صنعت برق گفت: کشور اسپانیا که شبکه‌ای شبیه شبکه برق ما دارد تلفات برق 9درصدی دارد و برنامه ریزی شده است تا میزان تلفات در شبکه برق این کشور کاهش یابد.

وی افزود: کاهش تلفات از یک حدی به عنوان مثال زیر 9 درصد نیازمند سرمایه گذاری های سنگین و استفاده از ابررسانه ها و تجهیزات جدیدتر است که اکنون به دلیل برخی مشکلات صنعت برق امکان آن وجود ندارد.

رجبی مشهدی ادامه داد: تلفات در شبکه انتقال و فوق توزیع کشور کمتر از سه درصد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران