پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507471 تاریخ : 1398/11/13-18:00:57
,10028,10029,
مورد مشکوک کرونا در اصفهان تحت مراقبت‌های بهداشتی خاص / ارسال آزمایشات به تهران

مورد مشکوک کرونا در اصفهان تحت مراقبت‌های بهداشتی خاص / ارسال آزمایشات به تهران

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره مشاهده مورد مشکوک به کروناویروس در اصفهان توضیح داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر کیانوش جهانپور در واکنش به مشاهده مورد مشکوک به کروناویروس در اصفهان گفت: این فرد نیز مانند مابقی مواردی که در روزهای گذشته مشکوک تلقی می‌شدند، تحت مراقبت بهداشتی خاص قرار می‌گیرد. اکنون نیز این فرد تحت مراقبت بهداشتی خاص است و آزمایشات وی نیز به تهران ارسال شده است.

وی گفت: با توجه به جواب آزمایشات وی، درباره درمان تصمیم‌گیری می‌شود؛ همانطور که در روزهای گذشته مواردی معدود و مشکوک به کرونا مشاهده شد و اقدامات لازم درباره آنها صورت گرفت که البته کرونا ویروس جدید در موارد روزهای گذشته تایید نشد.

جهانپور تاکید کرد: "مشکوک بودن" به معنای "ابتلا" نیست و تنها در صورتی که آزمایش‌های فرد مثبت شود می‌توان آن را ابتلا به کروناویروس خواند؛ چراکه این بیماری علایم اختصاصی ندارد و تابلوی بیماری با سرماخوردگی و آنفلوآنزا شباهت بسیار زیادی دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران