پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400458 تاریخ : 1397/08/07-13:35:40
,10025,
مهمترین اخبار بیمه ایران و جهان در تازه‌های 60 منتشر شد

مهمترین اخبار بیمه ایران و جهان در تازه‌های 60 منتشر شد

دو هفته‌نامه‌ الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان در شصتمین شماره خود با انتشار خبری از صنعت بیمه که در ایشا اینشورنس نیوز با عنوان "درخواست بازار تبادل بیمه زندگی در ایران" بازتاب یافته است به همراه اخباری متنوع همراه با تحلیل آن‌ها منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در این شماره از تازه ها، خبر مهم توافق غول بیمه‌ای "سوئیس ری" و گروه چند ملیتی "بی ام و" دیده می‌شود که هدف آن به‌ کارگیری سیستم‌های همیار راننده به منظور محاسبه حق‌بیمه خودرو و پیشنهاد جذابی برای مشتریان در زمینه پرداخت حق‌بیمه کمتر است.

همچنین انتشار خبری از بلاک چین‌ها و استقبال دو سوم کسب‌وکارهای بزرگ جهان با بیش از 10 هزار کارمند از زنجیره‌های بلوکی حاکی است، شرکت‌هایی که به دنبال زنجیره بلوکی هستند از مرحله اثبات مفهوم گذشته‌اند و به مرحله آزمایش با ارایه محصول تجاری رسیده‌اند.
در این شماره مطلبی تحت عنوان شکسته‌شدن رکورد سرمایه‌گذاری در اینشورتک‌ها در دومین سه ماهه سال 2018 میان شرکت‌های سنتی منعکس شده است که می‌تواند الگوی مناسبی برای صنعت داخلی باشد.
بعلاوه، تشکیل صندوق ریسک‌های فاجعه‌بار در منطقه آسه‌آن ، موضوع نگرانی امریکا از اقدام مونیخ‌ری وتازه‌ترین اخبار فن‌آوری بیمه در شماره 60 تازه‌های بیمه ایران و جهان قابل مشاهده است .
علاقه‌مندان برای آگاهی از سایر اخبار و اطلاعات دو هفته‌نامه تازه‌های بیمه ایران و جهان و جهان می‌توانند به آدرس http://www.irc.ac.ir/tazehayebimeh مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران