پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250090 تاریخ : 1395/09/09-12:10:02
,10031,
مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی علوم‌شناختی تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی علوم‌شناختی تمدید شد

هیات علمی هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی(ICCS 2017) فرصت ارسال چکیده مقاله به این همایش را تا 15 دی‌ماه امسال تمدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،پژوهشکده علوم شناختی هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی (ICCS 2017)  را در اردیبهشت 1396 در تهران برگزار می‌کند. این همایش با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از 10 تا 14 اردیبهشت 96 در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

موضوعات همایش از جمله عصب‌شناسی شناختی، روان‌شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی و مدل‌سازی شناختی، بازتوانی شناختی، نقشه‌برداری و تصویربرداری مغز، ارزیابی شناختی، زبان‌شناسی شناختی، عصب‌شناختی بالینی (با تاکید بر اوتیسم و آلزایمر) و شناخت اجتماعی را دربر می‌گیرد.

همایش بین‌المللی علوم شناختی هر دو سال یکبار با شرکت دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ایرانی و غیر ایرانی حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود. یکی از اهداف پژوهشکده علوم شناختی، به عنوان برگزارکننده همایش‌های بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی، کمک و مشارکت در فراهم کردن بستر لازم برای گردآوری، تبادل اطلاعات و تجربیات و گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و طراحی و اجرای پروژه‌های مشترک بین مراکز علمی، پژوهشی، آموزشی و شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های علوم شناختی و همچنین توسعه مبادلات علمی و پژوهشی در این شاخه جدید علمی آنها با مراکز پژوهشی و آموزشی سایر کشورها با نگاه ویژه به کشورهای اسلامی است.

در هفتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی، همانند همایش‌های قبلی آن علاوه بر برگزاری نشست‌های عمومی سخنرانی اساتید ایرانی و غیر ایرانی مهمان و ارائه شفاهی چکیده مقاله‌های پذیرفته شده از سوی نویسندگان آنها، کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید زبده ایرانی و غیر ایرانی، میزگردها و سمپوزیوم‌های تخصصی مختلف درباره محورهای اصلی همایش تشکیل می‌شود.

 مجموعه چکیده مقاله‌های پذیرفته شده از سوی همایش هفتم در نشریه علمی “ Basic and Clinical NEUROSIENCE “ منتشر خواهد شد. شرکت‌کنندگان در این همایش از امتیار بازآموزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران برخوردار می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت iccs.iricss.org مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران