پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463381 تاریخ : 1398/02/07-19:01:16
,15,
معاون وزیر از نخستین مدیرعامل شبکه پستی کشور قدردانی کرد

معاون وزیر از نخستین مدیرعامل شبکه پستی کشور قدردانی کرد

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در دیدار با خانواده مرحوم محمد نبی حبیبی از حضور پر ثمر و عملکرد ارزشمند وی به عنوان نخستین مدیر عامل شبکه پستی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در این دیدار که به همراه فریبا مرادی عضو هیئت مدیره و احمد جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و امور استان ها انجام شد؛ از این شخصیت بزرگ سیاسی و اجرایی به عنوان یکی از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی و مدیران عامل پرافتخار پست یاد کرد.

وی به رویکرد و گرایشات سیاسی وی در مسیر تبیین و پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد و زمینه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مرحوم حبیبی در کنار سیاستمدار بودن، حضور موفق و مجدانه ای در عرصه فعالیت های مدیریتی و اجرایی کشور نیز داشت.

مدیرعامل در ادامه از پست به عنوان مجموعه ای انسان محور یاد کرد و افزود: صمیمیت و انسان دوستی حاکم در بین کارکنان شبکه پستی، در کمتر سازمان و یا نهادی وجود دارد به همین دلیل همکاران ما در زمان درگذشت مرحوم حبیبی، حضوری پررنگ و خودجوش برای شرکت در مراسم و پاسداشت از زحمات و تلاش های وی داشتند.

نعمتی انتشار تمبر اختصاصی و تولید تندیس مرحوم حبیبی را نیز جلوه ای از همین علاقه مندی و وفاداری کارکنان شرکت ملی پست به این مرحوم، عنوان کرد.

در پایان این دیدار، تندیس مسی تمبر اختصاصی مرحوم محمدنبی حبیبی (مدیرعامل پیشین شرکت ملی پست)، توسط  رییس هیئت مدیره به خانواده وی اعطا شد.

مرحوم محمدنبی حبیبی نخستین مدیر عامل شرکت ملی پست پس از جداسازی این شرکت از وزارت پست، تلگراف و تلفن سابق در سال 1366 بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران