پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492150 تاریخ : 1398/07/23-13:24:08
,17,
معاون اول رئیس‌جمهوری 2 کارخانه را در فیروزکوه افتتاح کرد

معاون اول رئیس‌جمهوری 2 کارخانه را در فیروزکوه افتتاح کرد

مراسم بهره‌برداری 2 طرح صنعتی و تولیدی در شهرستان فیروزکوه استان تهران با حدود 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری روز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این طرح‌ها شامل شرکت تولیدی «شیوا» فعال در زمینه تولید شیرینی آردی و آدامس برپایه صمغ طبیعی و نیز یک شرکت دیگر تولیدکننده آبمیوه موسوم به «عالیفرد» است.

واحد تولید شیرینی آردی با اعتباری افزون بر 240 میلیارد تومان اعتبار در مساحت یکصد هزار مترمربع ایجاد شده و 550 نفر را مشغول به کار کرده است.

کارخانه تولید آبمیوه و انواع مالت نیز با اعتبار 250 میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر 207 هزار و 896 مترمربع احداث و 640 نفر در آن شاغل شده‌اند.

این واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی علیدره شهرستان فیروزکوه واقع در شمال شرق تهران قرار دارند.

پیش از این دو طرح نیز، معاون اول رئیس جمهوری، مرکز اصلاح دام سبک که شرکتی دانش بنیان است را در فیروزکوه با اعتباری افزون بر 12 میلیارد تومان افتتاح کرد.

وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و نیز استاندار تهران در این سفر اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کنند.

جهانگیری امروز پیش از سفر به فیروزکوه در شهرستان دماوند 2 هزار طرح آموزشی کشور از جمله 10 هزار کلاس درس جدید را به صورت همزمان افتتاح کرد.

شهرستان فیروزکوه یکی از 16 شهرستان استان تهران دارای دو بخش مرکزی و ارجمند و جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
این شهرستان مرکز اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 427
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران