پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445483 تاریخ : 1397/10/19-16:24:10
,21,
مصوبه ویژه مجلس؛ استفاده قطارهای حومه‌ای در سال 98 از محل اعتبارات سالانه مترو

کولیوند خبر داد:

مصوبه ویژه مجلس؛ استفاده قطارهای حومه‌ای در سال 98 از محل اعتبارات سالانه مترو

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اعضای این کمیسیون پیشنهادی مصوبی را به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه کردند، که بر اساس آن قطارهای حومه ای بتوانند از محل اعتبارات سالانه قطارهای شهری استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده فعالیت قطارهای حومه ای خبر داد و گفت: امروز قطارهای حومه ای پایتخت در شرایط قابل قبولی قرار ندارند و مجلس به دنبال حمایت از این حوزه است.

قطارهای حومه ای با کمبود اعتبار و بودجه روبه رو هستند

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز قطارهای حومه ای با کمبود اعتبار و بودجه روبه رو هستند و این ضروری است که در لایحه بودجه سال 98 اعتبارات قابل قبولی برای این بخش در نظر گرفته است.

مصوبه ویژه مجلس؛ استفاده قطارهای حومه‌ای در سال 98 از محل اعتبارات سالانه مترو

وی درباره مصوبه ویژه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس برای حمایت بخش قطارهای حومه ای پایتخت، گفت: اعضای این کمیسیون پیشنهادی مصوبی را به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه کردند، که بر اساس آن قطارهای حومه ای بتوانند از محل اعتبارات سالانه قطارهای شهری استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در چند سال اخیر دولت سرانه بودجه ای قطارهای حومه ای را پرداخت نکرد و این مسئله ادامه فعالیت این بخش را با موانع بسیاری روبه رو کرده است.

9 سنت سرانه اعتباری هر مسافر مترو؛ حجم جابه جایی مسافر در مترو حدود 5 کیلومتر و قطارهای حومه ای حدود 106 کیلومتر است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی بر اساس گزارش ها، سرانه اعتباری هر مسافر مترو تهران حدود 9 سنت است، حال حجم جابه جایی مسافر در مترو حدود 5 کیلومتر است، در حالی است که این میزان در قطارهای حومه ای حدود 106 کیلومتر است، از این رو پرداخت اعتبارات و بودجه ویژه ضروری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران