پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451652 تاریخ : 1397/12/26-12:30:38
,5,22,
مصرف سوخت خودرو در مازندران 50 درصد افزایش یافت

با وجود شروع نشدن رسمی تعطیلات نوروزی

مصرف سوخت خودرو در مازندران 50 درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران - منطقه ساری گفت: با وجود شروع نشدن رسمی تعطیلات نوروزی، میزان مصرف بنزین در این استان روزانه یک و نیم میلیون لیتر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سبحان رجب پور افزود: در حالی که تا پیش از این و در روزهای عادی میزان مصرف بنزین در جایگاههای سوخت استان سه و نیم میلیون لیتر بود ، اکنون این رقم به پنج میلیون لیتر رسیده است. 

وی افزایش مصرف بنزین را ناشی از حضور زودهنگام مسافران نوروزی به مازندران دانست و گفت: از آنجا که امسال پیش بینی افزایش زیاد مسافر نوروزی را در استان داشتیم، تمامی تمهیدات برای ذخیره سازی سوخت مورد نیاز جایگاههای استان انجام شده و مخازن این شرکت مملو از سوخت است.
رجب پور افزود: همچنین با توجه به حضور زیاد مسافران نوروزی در مازندران، موجودی مخازن جایگاههای سوخت به صورت روزانه کنترل می شود تا از این حیث مسافران با کمبودی مواجه نباشند. 
وی افزود: علاوه بر اکیپ های هشت ناحیه شرکت نفت مازندران برای کنترل کمی و کیفی جایگاههای سوخت استان، 2 اکیپ ویژه استان شامل کارشناس کنترل کیفیت، کارشناسان فنی و مهندسی، حراست و روابط عمومی از شرق تا غرب استان جایگاهها را کنترل می کنند. 
او ادامه داد: جایگاههای سوخت در جاده های پرتردد مازندران به صورت ویژه تر مورد بازدید قرار می گیرند تا مسافران نوروزی برای تامین سوخت خودرویشان با مشکلی مواجه نباشند. 
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: با اقدامات انجام شده در 214 جایگاه سوخت بنزین و 86 جایگاه سوخت سی ان جی مازندران، مسافران نوروزی مشکلی مواجه نخواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران