پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278287 تاریخ : 1396/01/15-15:16:16
,17,20,
مشاور سازمان برنامه و بودجه:منتقدان فراموش نکنند روحانی دولت را با 500 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت

مشاور سازمان برنامه و بودجه:منتقدان فراموش نکنند روحانی دولت را با 500 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت

مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: منتقدان فراموش نکنند، آقای دکتر روحانی و تیم اقتصادی ایشان ، دولت را با 500 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ایرج ندیمی با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت یازدهم افزود:دولت در حالی بر سر کار آمد که علاوه بر (پنج تریلیون ریال) 500 هزار میلیارد تومان بدهی، با مشکلات متعددی در زمینه معوقات از گذشته، همراهی نکردن مجامع جهانی و تحریم های بین المللی مواجه بود.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ، منتقدان دولت را به انصاف دعوت کرد و گفت: برخورد با تیم اقتصادی دولت اگر سیاسی نباشد، از نظر اجرایی هیچ محلی از اعراب ندارد. 
ندیمی افزود: دولت در بیش از سه سال و نیم گذشته هیچ موضوعی را پنهان نکرده و کوتاهی نداشته است. 
به گفته این مقام مسئول، تیم اقتصادی دولت یازدهم که کشور را در شرایط بحرانی تحویل گرفته و در شرایط فعلی به مدیریت مسائل و انجام وظیفه می پردازد، مستلزم توبیخ نیست. 
 ندیمی تصریح کرد: وزیر اقتصاد وزیر تولید نیست، بلکه جمع آوری کننده منابع پولی و مالی نظیر مالیات، درآمدهای گمرکی و ... است؛ بر این اساس بدون وظیفه تولیدی و اجرایی از سوی وزارتخانه، هیچ گونه کم کاری متوجه این وزارتخانه نیست. 
وی یادآور شد: انتقادات از تیم اقتصادی دولت در شرایطی مطرح شده که این وزارتخانه خود از نهادها و سازمان هایی با اختیارات و وظایف خاص تشکیل شده و حتی بانک مرکزی نیز برای خود اختیارات و تا حدودی استقلال دارد و در پاره ای موارد حتی وزیر اقتصاد هم نمی تواند در امور آن دخالت کند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 362
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران