پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463352 تاریخ : 1398/02/07-17:33:30
,11,
مرکز ایمنی حمل و نقل راه‌اندازی شد/ ریشه‌یابی عوامل سوانح رانندگی

وزیر راه و شهرسازی:

مرکز ایمنی حمل و نقل راه‌اندازی شد/ ریشه‌یابی عوامل سوانح رانندگی

وزیر راه و شهرسازی از ایجاد مرکز مستقل ایمنی حمل و نقل در همه گونه‌های حمل و نقلی به عنوان نهاد مستقل ریشه‌یابی علل سوانح رانندگی در روز جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفتم اردیبهشت «روز ملی ایمنی حمل و نقل» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ارتقای کیفیت زیرساخت‌ها در ایمنی حمل و نقل، اولویت وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: از این رو ما در وزارت راه و شهرسازی در بحث ترمیم راه‌ها، این موضوع را به جد دنبال کرده‌ایم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه ملی رسیدگی به سوانح حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی از زمستان سال گذشته افزود: این کارگروه و مرکز، علاوه بر ایجاد واحد تحلیل و بررسی سوانح، در موضوع اصلاح قوانین و ریشه‌یابی علل سوانح نیز ورود کرده و آمادگی داریم تا این نهاد را به شکل فرا حوزه‌ای فعال کنیم. امروز که روز ایمنی حمل و نقل است، آغاز شروع فعالیت این نهاد اعلام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نوروز 98 علی‌رغم وجود شرایط خاص مانند سیل، هیچ‌گونه حادثه رانندگی ناشی از مشکلات زیرساخت راه‌ها نداشته‌ایم، یادآور شد: عمده سوانح رانندگی، ناشی از بی‌توجهی راننده به کنترل خودرو بوده است؛ از این رو بازآموزی و آموزش مداوم و توجه ویژه به ارتقای مهارت رانندگی، برای ما اهمیت بالایی دارد.

گزارشی از نقش نقص فنی در سوانح رانندگی نوروز دریافت نکردم

این عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره استاندارد بودن خودروهای تولید داخل و اثرگذاری آنها در سوانح جاده‌ای گفت: در نوروز امسال گزارشی در خصوص نقش نقص فنی خودرو در وقوع سانحه رانندگی دریافت نکرده ایم ولی این مسئله به معنی این نیست که خودروهای ما استاندارد هستند.

وی با بیان اینکه در نوروز حادثه‌ای که اعلام شود مشکل از زیرساخت یا جاده بوده، دریافت نکرده‌ام، ادامه داد: خودروها نیز جز چند حادثه که ناشی از ترکیدگی لاستیک بود، به عنوان عامل جاده‌ای نوروز امسال گزارش نشده است. البته این موضوع به این معنی نیست که خودروهای ما استاندارد هستند، بلکه گزارشی که بگوید علت سانحه به دلیل مشکل خودرو بوده، دریافت نکرده‌ایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران