به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدرضا جعفریان افزود: این مرکز از طریق 4 کانال ارتباطی؛ سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکز، پاسخگوی 446 هزار و 660 نفر در سال گذشته بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیشترین تماس ها در ماههای دی و بهمن بوده است، تصریح کرد: این امر ناشی از توزیع بسته حمایتی سبد کالا به مستمری بگیران و بیمه شدگان و ارایه توضیحات کارشناسان این مرکز بوده است.
وی با بیان اینکه نزدیک به 43 هزار تماس در اسفند ماه سال گذشته برقرار شده است، افزود: پرداخت مستمری با بیش از 8 هزار تماس و خدمات غیرحضوری با بیش از 3 هزار تماس بعد از بسته حمایتی بیشترین فراوانی سؤالات مطرح شده مخاطبان این سازمان را به خود اختصاص داده است.