پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452638 تاریخ : 1398/01/20-14:41:37
,10028,
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال 97 به بیش از 446 هزار تماس پاسخگو بودند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی:

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال 97 به بیش از 446 هزار تماس پاسخگو بودند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (CRM) با بهره گیری از سیستم های نوین ارتباطی، بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در حوزه های مربوط به این سازمان راهنمایی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدرضا جعفریان افزود: این مرکز از طریق 4 کانال ارتباطی؛ سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکز، پاسخگوی 446 هزار و 660 نفر در سال گذشته بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیشترین تماس ها در ماههای دی و بهمن بوده است، تصریح کرد: این امر ناشی از توزیع بسته حمایتی سبد کالا به مستمری بگیران و بیمه شدگان و ارایه توضیحات کارشناسان این مرکز بوده است.
وی با بیان اینکه نزدیک به 43 هزار تماس در اسفند ماه سال گذشته برقرار شده است، افزود: پرداخت مستمری با بیش از 8 هزار تماس و خدمات غیرحضوری با بیش از 3 هزار تماس بعد از بسته حمایتی بیشترین فراوانی سؤالات مطرح شده مخاطبان این سازمان را به خود اختصاص داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 381
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران