پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576062 تاریخ : 1400/01/14-18:30:40
,9,
مرحله دوم بازرسی های نوروزی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران از سومین تا هفتمین روز از بهار 1400

مرحله دوم بازرسی های نوروزی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران از سومین تا هفتمین روز از بهار 1400

کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران طبق برنامه های تنظیم شده در تمامی ایام تعطیلات نوروز1400 مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران: ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال 1400 و آرزوی ایامی شاد ، با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم نظارت هرچه بیشتر و بهتر در امر ارائه خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان کارشناسان معاونت غذا و دارو طبق برنامه های تنظیم شده در تمامی ایام تعطیلات نوروز1400 مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.


در مرحله دوم مانورهای نوروزی کارشناسان مدیریت دارو همه روزه در قالب 3 تیم بازرسی از داروخانه های بخش خصوصی، بیمارستان دولتی بازدید نموده اند.
از روز سوم الی هفتم فروردین1400، 55داروخانه ی خصوصی و 16 داروخانه ی بیمارستانی در تهران و شبکه های تابعه مورد بازدید قرارگرفت
هم چنین روند ارائه ی خدمات رسانی داروخانه های شبانه روزی همه روزه مورد ارزیابی قرار میگیرد.
کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی از سوم تا هفتم فروردین1400 از4واحد تولیدی مواد غذایی، یک واحد تولیدی کارگاهی مواد غذایی، دو واحد تولیدی آرایشی گ بهداشتی و مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی واقع در محدوده های پونک، گیشا و اتوبان ستاری بازدید به عمل آوردند و در خصوص رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی و دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا تذکرات و آموزشهای لازم ارائه شد. همچنین در خصوص نظارت بر برچسب اصالت کالاهای آرایشی و بهداشتی اقدامات لازم به عمل آمد.
لازم به ذکر است کارشناسان این واحد در خصوص پایش سطح عرضه محصولات غذایی در سامانه audit نیز در راستای اهداف نظارتی ابلاغ شده از سازمان غذا و دارو اقدام نمودند.

از روز سوم تا هفتم فروردین1400 تیم های بازرسی کارشناسان اداره تجهیزات پزشکی از 3 بیمارستان و پنج شرکت توزیعی بازدید کردند. بازدید ها ی صورت گرفته در محور های رصد کمبود تجهیزات و ملزومات پزشکی ، بازدید انبار ملزومات پزشکی ، بررسی وضعیت شناسه اصالت تجهیزات موجود در انبار ملزومات مصرفی ،بررسی وضعیت تجهیزات و قطعات یدکی back up موجود در بیمارستان ،بررسی کنترل کیفی های صورت گرفته ،بررسی برق ایمن و سیستم های ups بیمارستانی با هماهنگی تاسیسات ،بررسی وضعیت اکسیژن مراکز و بازدید از اورژانس و بخش های ویژه صورت می پذیرد.

کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت به منظور حصول اطمینان از تأمین شیرخشک های رژیمی و غذای ویژه بیماران متابولیک، ضمن انجام هماهنگی لازم با همکاران در بیمارستان حضرت علی اصغر و دیگر مراجع درگیر، جهت ایجاد ذخیره مناسب و ارسال این اقلام برای بیماران از طریق پست ، برای حصول اطمینان از کافی بودن موجودی شیرخشک¬های رژیمی طی برنامه ای ویژه از روز سوم تا هفتم فروردین1400، از12 داروخانه و پنج عطاری بازرسی کردند.

آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در راستای کنترل کیفی مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی ،دارو،مکمل و سنتی وهمچنین ظروف و بسته بندی در تمام ایام تعطیل با حضورفعال کارشناسان آزمایشگاه امکان انجام آزمایش های کامل بر روی نمونه های ارسالی از مراکز تابعه دانشگاه را فراهم نموده است. آزمایشگاه نیز از28 اسفند ماه لغایت13فروردین همه روزه از ساعت ساعت 8 الی 13 فعال بوده و آماده پذیرش نمونه های ارسالی می باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران