پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452593 تاریخ : 1398/01/19-18:07:13
,15,
مراسم تودیع و معارفه ذی‌حساب وزارت ارتباطات برگزار شد

با حضور معاون وزیر ارتباطات؛

مراسم تودیع و معارفه ذی‌حساب وزارت ارتباطات برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز با حضور فرهاد معارفی، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، مراسم تودیع علیرضا واحدپورفرد و معارفه محمود زالی به‌عنوان ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی جدید وزارت ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، معارفی ضمن تبریک سال نو و آرزوی صبر و آرامش برای هم‌وطنان سیل‌زده در نقاط مختلف کشور گفت: طرح‌های در نظر گرفته‌شده است تا کمک‌هایی برای هم‌وطنان عزیز جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

او سپس با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات واحد پور ذی‌حساب سابق وزارت ارتباطات گفت: ایشان باروحیه خلاق و ریسک‌پذیر خود اقدام بسیار خوب و قابل‌توجه‌ای را در حوزه مالی انجام دادند که الکترونیکی کردن کل فرآیند گردش امور مالی ازجمله آن‌ها است و جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر کرد و در مسئولیت جدید به‌عنوان مدیر امور شعب و بازاریابی پست‌بانک آرزوی توفیق داریم.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه با معرفی زالی به‌عنوان ذی‌حساب جدید به حاضران گفت: از سال 1384 با آقای زالی آشنا شدم و ایشان را از مدیران توانمند، با دانش در حوزه مالی و درعین‌حال با اخلاقی می‌دانم که امیدوارم با تعامل و همکاری که شکل خواهد گرفت مسیر خوب گذشته در حوزه مالی ادامه پیدا کند.

معارفی همچنین در ادامه به ذی‌حساب جدید توصیه کرد برای بالا بردن کیفیت، سرعت و دقت کار در حوزه مالی بیش‌ازپیش به فناوری اطلاعات توجه شود و یکپارچه‌سازی را به‌طور ویژه مدنظر قرار دهد.

معاون وزیر ارتباطات، حقوق کارکنان را از خروجی‌های قابل‌رؤیت حوزه مالی دانست و گفت: همان‌طور که پرداخت حقوق کارکنان همیشه از نظم ویژه‌ای برخوردار بوده این نظم در دوره جدید هم موردتوجه قرار گیرد تا کارکنان سر موعد مشخص بدون کوچک‌ترین تأخیری حقوق خود را دریافت کنند.

در پایان این مراسم علیرضا واحدپورفرد تقدیرنامه‌ای از معاون وزیر ارتباطات دریافت کرد و سپس معارفی حکم محمود زالی را به‌عنوان ذی‌حساب جدید وزارت ارتباطات تقدیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران