پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466926 تاریخ : 1398/04/04-16:43:58
,5,
مذاکره با کنسرسیومی ایرانی برای توسعه میدان بندکرخه

مذاکره با کنسرسیومی ایرانی برای توسعه میدان بندکرخه

تفاهمنامه توسعه میدان نفتی بندکرخه میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از چهار شرکت ایرانی امضا شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، علیرضا زمانی، سرپرست طرح توسعه میدان بندکرخه از امضای تفاهمنامه توسعه این میدان نفتی میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از چهار شرکت ایرانی خبر داد و گفت: مدارک فنی مورد نیاز دریافت و در این ارتباط، اعضای کمیته مشترک فنی معرفی شده‌اند؛ نمایندگان کنسرسیوم نیز از سایت بازدید کرده‌اند.

پیش از این، در نشست بررسی استراتژی‌های نوین برای کسب‌وکار شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی که در جریان نمایشگاه نفت امسال برگزار شد، فعالیت شرکت‌های E&P در قالب کنسرسیوم به منظور ایفای نقشی موثر و فعال در توسعه میدان‌های نفت و گاز کشور مورد تاکید قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش، میدان بندکرخه در جنوب غرب ایران و شمال غربی میدان اهواز قرار دارد. ساختمان میدان بندکرخه تاقدیسی و روند گستردگی آن شمال غرب- جنوب شرق و به ابعاد طولی 35 کیلومتر و عرض 5 کیلومتر است. این میدان دارای 2 چاه اکتشافی و یک چاه ارزیابی است و ظرفیت تولید نفت در لایه سروک و ایلام آن مشاهده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 372
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران