پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512702 تاریخ : 1399/02/23-12:15:25
,5,
محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد

با همکاری مشترک وزارت نیرو و یونیسف؛

محموله 32 تنی پمپ های شناور وارد کشور شد

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: یونیسف در یک همکاری مشترک با وزارت نیرو در زمینه آمادگی برای بحران، یک محموله 32 تنی شامل انواع پمپ های شناور و خود مکش وارد کشور کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، محمدعلی فرحناکیان گفت: این پمپ ها قرار است به منظور افزایش ظرفیت در زمینه آمادگی بحران در میان شرکت های آب و فاضلاب استان های در معرض سیلاب همچون لرستان، خوزستان و گلستان توزیع شوند. این محموله با بودجه فعالیت های بشر دوستانه جهانی یونیسف و حمایت مالی 2 بانک ایرانی و اتاق بازرگانی ایران تامین شد.

وی افزود: پس از سیلاب شدید مارس - آوریل 2019 یونیسف با حمایت کشورهای اهدا کننده مانند ژاپن، کویت، کره جنوبی، سوئیس و کانادا و همچنین اهداکنندگان محلی از بخش خصوصی، مبلغ 3 میلیون و 134 هزار دلار را برای پاسخ به سیل جمع آوری کرد تا با همکاری دولت دسترسی آسیب پذیرترین کودکان از جمله کودکان پناهنده و مهاجر به خدمات ضروری را تضمین کند.

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: یونیسف در حوزه آب، فاضلاب و بهداشت محیط یک میلیون و 895 هزار دلار جذب و با همکاری وزارت نیرو از دسترسی جمعیت آسیب دیده سیل به آب سالم از طریق یک سیستم آب و فاضلاب مقاوم در برابر بلایا هزینه کرد.

فرحناکیان با بیان اینکه از این منابع مالی برای تجهیز و توانبخشی و احیای بهتر سیستم های آب و فاضلاب آسیب دیده و تخریب شده و اطمینان از دسترسی پایدار و کافی به آب سالم، تسهیلات بهداشتی و فاضلابی استفاده شد، افزود: یونیسف علاوه بر این، با همکاری وزارت نیرو در نظر دارد از توانبخشی پایدار و تقویت مقاومت سیستم های آب و فاضلاب در مناطق مستعد و سیل خیز در گلستان و خوزستان حمایت کند.

گفتنی است، همکاری های مزبور، با هماهنگی وزارت امور خارجه، منجر به ایجاد مشارکت جدید بین یونیسف و وزارت نیرو، ایجاد برنامه کاری دوسالانه با محوریت افزایش ظرفیت مدیریت آب و افزایش آمادگی اضطراری شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران