پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490596 تاریخ : 1398/06/17-16:13:32
,5,
قرارداد توسعه میدان گازی بلال با شرکتی ایرانی امضا می‌شود

یک مقام مسئول اعلام کرد:

قرارداد توسعه میدان گازی بلال با شرکتی ایرانی امضا می‌شود

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه میدان گازی بلال با امضای قراردادی به ارزش 440 میلیون دلار، به شرکتی ایرانی واگذار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، رضا دهقان، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه میدان گازی بلال با امضای قراردادی به ارزش 440 میلیون دلار، به شرکتی ایرانی واگذار شده و این قرارداد، هفته آینده با شرکتی ایرانی امضا می‌شود.

وی با بیان اینکه با توسعه این میدان مشترک، روزانه 500 میلیون فوت مکعب گاز ترش تولید می‌شود، ادامه داد: گاز تولیدی به سکوی C فاز 12 منتقل و سپس برای فراورش، از طریق خط لوله به پالایشگاه فاز 12 ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، میدان گازی بلال در بخش شرقی میدان گازی پارس‌جنوبی و در 90 کیلومتری جنوب غربی جزیره لاوان واقع شده و امضای قرارداد توسعه این میدان با شرکتی ایرانی، نماد دیگری از اتکای صنعت نفت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در داخل کشور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران