پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448391 تاریخ : 1397/11/17-17:46:13
,10025,22,
قدردانی از شعبه سیاهکلرود بانک صادرات گیلان

به دلیل کسب عنوان برتر در فروش طرح نسیم صورت گرفت

قدردانی از شعبه سیاهکلرود بانک صادرات گیلان

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور رییس هیات مدیره بیمه سرمد، از شعبه سیاهکلرود بانک صادرات استان گیلان به عنوان شعبه برتر برای کسب بالاترین میزان فروش در طرح نسیم قدردانی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب، رییس هیات مدیره با حضور در شعبه سیاهکلرود، از زحمات رئیس شعبه و کارکنان به دلیل تولید بیش از 20 میلیارد ریال حق بیمه در طرح نسیم قدردانی به عمل آورد.

سپس رییس هیات مدیره بیمه سرمد به همراه حسن طاهری بازرس ویژه شرکت، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و محمدرضا قدیرپور مدیر بیمه سرمد استان گیلان، با حضور در دفتر سیدعلی مکرمی مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان، به بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه تعاملات فی مابین بانک و بیمه پرداخت.
دکتر کاتب در این دیدار گفت: گسترش همکاری های مشترک از طریق تولید بسته های جدید و کامل بیمه ای شامل بیمه نامه های کاربردی، خواهد توانست نیازهای بیمه ای مشتریان بانک را تامین کند.
دکتر کاتب و هیات همراه در ادامه این سفر از محل شعبه بیمه سرمد در استان گیلان بازدید کردند و طی جلسه دوستانه ای با کارکنان این شعبه به بررسی عملکرد این استان در طول سال جاری پرداختند و از پیشرفت چشمگیر آن در مقایسه با سال های گذشته ابراز رضایت کردند.
وی در این بازدید، تحقق صد در صدی اهداف شعبه رشت را در سال 97، در بازه زمانی 10 ماهه نخست سال مثبت ارزیابی کرد و افزود: شعبه رشت با حفظ همین روند می تواند در سال 98 نیز شاهد افزایش میزان فروش در رشته های مختلف بیمه ای باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران