پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488368 تاریخ : 1398/05/03-15:20:21
,5,
قبض دیجیتال جایگزین قبض کاغذی می‌شود

از اول مهر

قبض دیجیتال جایگزین قبض کاغذی می‌شود

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر از صدور قبض سبز و حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور از اول مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هادی مدقق مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر از صدور قبض سبز و حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور از اول مهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از همه درگاه‌های پرداخت قبوض از جمله پیامک، وب سایت و اپلیکیشن قابل نصب بر موبایل استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه صدور قبض الکترونیکی و پرداخت با تلفن همراه از سال‌های گذشته عملیاتی شده بود گفت: این روش خیلی فرا گیر نشد که امیدواریم فرهنگ این طرح نیز مانند دیگر فرآیند نهادینه شود.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر با اشاره به اینکه تاکنون 70 درصد اطلاعات مشترکان و تلفن‌های همراه آنان جمع آوری شده است ادامه داد: درماه‌های گذشته قبض برق کاغذی در چند استان کشور حذف شده است.

مدقق با بیان اینکه 36 میلیون مشترک برق در کشور وجود دارد گفت: شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور برای دریافت و آموزش نحوه ارسال اطلاعات مستاجرین، برچسب‌هایی روی کنتور‌های برق نصب می‌شود که اطلاعات قبض در آن درج شده است.

وی با اشاره به هزینه بر بودن اجرای طرح گفت: اجرای این طرح تحولی در پی خواهد داشت که ارزش افزوده آن شامل حال همه جامعه می‌شود.

مدقق موضوع حفظ محیط زیست را مهم‌ترین هدف اجرای این طرح دانست و افزود: مشترکین می‌توانند اطلاعات مربوط به قبوض برق را از سایت شرکت‌های توزیع برق دریافت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران